środa, 10 września 2014

Strona o masie solnej już zachwilę Was zaprosi- czyli planowana premiera;-)

Witajcie:-) Postanowiłam w końcu zabrać się za stronę o masie solnej, która ponad pół roku czekała grzecznie, aż sobie o niej przypomnę. Przed chorobą Wiktorki pracowałam nad nią intensywnie, ale potem życie zweryfikowało moje plany i wszystko ucichło. Teraz postanowiłam do tego powrócić. Zostawię ją w takiej formie w jakiej ją "opuściłam", a z czasem będę po prostu dodawać aktualizacje. Chciałam opublikować ją jak będzie całkowicie ukończona, ale ponieważ nie wiem co przyniesie nowy dzień, postanowiłam przedstawić ją taką jaką jest obecnie.

Strona zawierać będzie informacje zarówno dla osób początkujących w tej tematyce bądź planujących zacząć swoją przygodę z masą solną, jak i dla osób już znających masę;-) Z czasem pojawią się na stronie tutoriale jak wykonać rozmaite ozdoby z masy solnej, w tym aniołki w rozmaitym wydaniu: siedzące, stojące, lampiony, etc. Strona stanowi swoiste kompendium wiedzy o masie solnej, moje doświadczenia z nią związanie, porady, słowem wszystko w temacie;-) Jeżeli nie znajdziecie na niej odpowiedzi na nurtujące Was pytania- zawsze możecie do mnie napisać, choć polecam najpierw wszystko dokładnie przeszukać;-) Do dyspozycji będzie menu górne z głównymi działami i podkategoriami oraz menu boczne dotyczące konkretnych wariantów ozdób. Czyli np po wybraniu z bocznego menu (przykłady) kategorii aniołki z masy solnej- pojawią się podkategorie typu: aniołki z wiszącymi nóżkami, z doczepionymi włoskami, aniołki stojące, etc Wchodząc do każdej z podkategorii znajdziecie porady dotyczące tego właśnie rodzaju aniołków. Strona będzie wzbogacana na bieżąco o kolejne artykuły i informacje. Niedługo pojawią się kolejne ozdoby świąteczne- tym razem na Halloween. Z czasem na Walentynki, Dzień Babci, Wielkanoc i wszystkie pozostałe święta. Gdybym chciała ukończyć stronę w całości, to nie wiem kiedy byłaby ona gotowa i czy po drodze znowu coś nie stanęłoby mi na przeszkodzie. Dlatego oddaję ją Wam w takiej formie. Są tam praktycznie wszystkie informacje, które są przydatne w pracy z masą solną, a uaktualnienia będą dotyczyły nowych rodzajów ozdób, inspiracji, etc. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze dzisiaj znaleźć czas na opublikowanie strony, a wtedy zaproszę Was już pod konkretny adres- na premierę:-) Mam nadzieję, że wszystko ogarnę;-) Pozdrawiam :-)

17 komentarzy:

  1. jestem pod ogromnym wrażeniem :) i powiem szczerze podziwiam cię coraz bardziej :) z chęcią zerknę na stronkę mimo, że raczej w mojej dobie już nie wygospodaruję miejsca na naukę nowej techniki ale dowiedzieć się czegoś nowego mogę jak najbardziej - pozdrawiam cię serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja trzymam kciuki i czekam na zaproszenie na premierę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na tę stronę z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki,zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł! czekam z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł. Na pewno będzie pomocna dla wielu osób.

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam z niecierpliwością buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam z niecierpliwością na te stronkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz się niecierpliwię! Chciałabym zacząć przygodę z masa solna, więc strona jak dla mnie idealna!
    Trzymam kciuki i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strona już prawie gotowa,ale z tej okazji szykuję jeszcze jedną niespodziankę;-) niedługo podam szczegóły:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Z pewnością dużo osób chciałoby coś ulepić z masy solnej, a nie ma pojęcia od czego zacząć - Twoja strona z pewnością będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł! Na pewno będę stałym bywalcem tej strony :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety dzisiaj nie uda mi się wszystkiego ogarnąć. Zaczęłam pracę nad stroną, ale widzę, że prędzej uruchomię ją rano niż dzisiejszego wieczoru. Tak że jeszcze chwilkę musicie poczekać, ale mam nadzieję, że warto:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie mogę się doczekać !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością zaglądne i poczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)