piątek, 12 września 2014

Pożegnanie lata i Babie lato- czyli festyny w Myślęcinku

Witajcie:-) W niedzielę odbędzie się Jarmark Kujawsko-Pomorski w Myślęcinku, co uświadomiło mi, że nie pokazałam Wam zdjęć z poprzednich kiermaszy. Razem z mężem byłam na Pożegnaniu lata i Babim lecie właśnie w Myślęcinku. Odbyły się dwie imprezy, dzień po dniu (sobota-niedziela). Można było posłuchać muzyki, zjeść coś, no i oczywiście pozwiedzać mnóstwo wszelakiego rodzaju kramów i kramików. W niedzielę miałam przyjemność poprowadzić dla odwiedzających darmowe warsztaty tworzenia kwiatów z krepy, opasek i broszek zdobionych kanzashi flowers. Mimo mało sprzyjającej pogody w ostatni dzień weekendu chętnych nie brakowało:-) 
Tutaj pokażę Wam kilka zdjęć z pierwszego dnia. Pogoda była ciekawsza, bo w drugi dzień poza deszczem i szarugą wszystko prezentowało się mniej okazale;-) W niedzielę nasze stoisko odwiedziła też Wikusia z siostrzyczką i mamą oraz swoją babcią (czyli moją mamą z kolei;-)). Czuła się zdecydowanie lepiej niż w sobotę, więc nawet wspólnie z babcią starała się uczestniczyć w warsztatach- to był cudowny dzień:-)
A oto mała relacja;-) Na stoisku oczywiście mnóstwo cegiełek od wspaniałych Artystów, którzy okazali nam mnóstwo serca. Ponownie dziękuję w imieniu swoim, Wiktorki i całej rodziny:-)
Tu "przyłapana" przez męża;-)
Stara Pracownia
Stara Pracownia- Pożegnanie Lata
 Tu trochę moich kolczyków z fimo- czyli lody, babeczki, filiżanki z herbatą, hot-dogi, jajka z bekonem, serniczki i mnóstwo innych głównie kulinarnych drobiazgów;-) Na blogu ich nie pokazywałam, więc jakby ktoś nie widział- tak, fimo też znam i używam;-)
Stara Pracownia
Stara Pracownia- Babie Lato
Stara Pracownia Babie Lato Myślęcinek
Stara Pracownia Myślęcinek

























Z drugiej strony mieliśmy drugi namiot, gdzie odbywały się warsztaty. Z chęcią to kiedyś powtórzę:-)

Na koniec przypominam wszystkim o trwającym na blogu CANDY
Mam nadzieję, że odwiedziliście też moja nową stronę Masa Solna , w całości poświęconą twórczości z masy solnej. Serdecznie Was pozdrawiam i życzę miłego dnia:-)

17 komentarzy:

  1. Piękne stoisko! ja mam zawsze problem z rozłożeniem... zdecydowanie lepiej mi idzie pakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię pakowania, ale tym razem szybciej to ogarnęliśmy;-)

      Usuń
    2. stanowiłybyśmy zgrany duet :)

      Usuń
  2. wow!!!
    Agnieszko miło Cię widzieć !!!!
    ja zapewne przy takim stoisku i Twoimi cudeńkami straciłabym głowę ...ach ,pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) Raz się pokazałam;-) Póki jeszcze zdjęcie z włosami moimi;-)

      Usuń
  3. Wow jakie piękne stoisko przepełnione cudnym rękodziełem, gratuluję Agnieszko! :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko stoisko wygląda jak z bajki;))Ja sobie nawet nie wyobrażam jak to wszystko wygląda na zywo,jak na zdjęciach prezentuje się tak wspaniale:)
    Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cóż za urocza Pani :) ślicznie Kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stoisko Agniesiu i bardzo się cieszę,że mąż Cię "przyłapał". Przynajmniej wiem teraz jak wygląda moja blogowa przyjaciółka =) Mam nadzieję,że niebawem zobaczymy się nie tylko na zdjęciach =) Buziaczki =* =* =*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) Faktycznie, nie pokazałam się tajemniczo do tej pory;-) Też mam taką nadzieję Aniu:-)

      Usuń
  7. Obok takich stoisk ciężko by mi było tak po prostu przejść;) Fajnie, że się pokazałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stoisko :) Kolorowe i pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale faktycznie jak w bajce. Uroczo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. OJ dawno mnie u Ciebie nie było, to przez ten nadmiar pracy przed wyjazdem ;(
    Piękny kram miałaś a ile kolczykow , już nie mogę się doczekać kiedy znajdę czas i pobawie się fimo.
    Ciesze się ,że w końcu zobaczyłam jak wyglądasz bo jakoś zupełnie inacze sobie Ciebie wyobrażałam,
    Myślałam ,że masz blond włosy takie spięte do góry, nie wiem dlaczego tak Cię widzałam?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)