środa, 3 września 2014

Aniołek z masy solnej w stylu stonowanego hippie o imieniu "Maggie";-)

Witajcie:-) Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym aniołkiem o czarnych oczach. Tym razem w bardzo stonowanej wersji. Aniołek ma długie proste włosy i tylko jeden kwiatek;-) Skojarzył mi się z czasami Hipisów, chyba przez te włosy;-) Jakoś pasuje mi do tej epoki;-) Aniołek bardzo stonowany, dla ozdoby ma kilka perełek na dole sukienki. Czasami trzeba odmiany i po morzu kwiecistych detali, raz na jakiś czas postawić na minimalizm;-) W moim wydaniu to faktycznie wyjątek:-)
anioł z masy solnej, salt dough craft, masa solna
Aniołek z masy solnej
























Pewnie większości czasy Hipisów kojarzą się z morzem kwiatów i tęczowych barw, ale będę obstawiać przy swoim;-) Aniołek tak mi się kojarzy i kropka;-)
anioł z masy solnej, aniołek z doczepionymi włoskami
Aniołki z masy solnej

To taki odmienny styl. Zarówno jeżeli chodzi o kolorystykę jak i dodatki. W pierwszej chwili aniołek miał mieć sukienkę ozdobioną decoupage, ale potem stanęło na wersji minimalistycznej, bez dodatkowych ozdób, poza pięcioma półperełkami. Widać taką ma "osobowość" niech mu będzie, ja to szanuję;-) Maggie ma lekko zaróżowione policzki i pacyfistyczne nastawienie do świata;-) To spokojny i miły aniołek. Przynajmniej ja tak go odbieram, a Wy jakie macie odczucia patrząc na taką lekko odmienną wersję aniołka z masy solnej w moim wykonaniu? Mam nadzieję, że wśród tony kwiatków, listków i oceanów barw, także i taki styl aniołka znajdzie swoje miejsce;-) Miłego dnia Kochani! :-)
Zapraszam na www.masa-solna.pl

9 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)