czwartek, 4 września 2014

"Kwiaty we włosach potargał wiatr...";-) A raczej chyba wywiał;-)

Witajcie:-) Dzisiaj aniołek z masy solnej z doczepionymi włoskami i wiszącymi nóżkami, czyli "pełna klasyka";-) Jak tak się jemu przyglądam to wciąż krąży mi po głowie właśnie ta piosenka, nawet teraz ją sobie nucę. "Kwiaty we włosach potargał wiatr...";-) No dobra, kwiatów to on nigdy w tych włosach nie miał, ale co ja za to poradzę, piosenka powraca natrętnie;-) 
anioły anioł z masy solnej,salt dough craft, ozdoby z masy solnej
Aniołki z masy solnej z wiszącymi nóżkami

























Włoski aniołka ułożyły się właśnie w taki sposób, jakby rozwiewał je wiatr. Efekt ten bardzo mi się spodobał, stąd nawet nie próbowałam ujarzmić niesfornych kosmyków;-) Wyglądają naturalnie, więc tak też je zostawiłam.
anioły z masy solnej, aniołki z doczepionymi włoskami, aniołki z wiszącymi nóżkami
Aniołek z masy solnej

Oczywiście jak wszystkie aniołki ostatnio tu prezentowane, również i ten nie jest nowością. Powstał jakiś czas temu, lecz dopiero teraz pokazuje się na blogu. Czasami aniołki stoją grzecznie w długiej kolejce żeby się tu pokazać, ale uwierzcie mi na słowo, mają "anielską cierpliwość";-) 
Na listkach aniołka są drobinki zielonego brokatu, a wewnątrz kwiatka posrebrzonego. Tak dla efektu drobnych iskierek;-) 
Aż trudno mi uwierzyć, że dzisiaj już czwartek. Za chwilę weekend, a ja nie wiem co się w tym tygodniem stało. Przemknął mi w sekundę;-) Na dzisiaj to tyle, miłego oglądania Kochani:-)
Zapraszam na www.masa-solna.pl

15 komentarzy:

  1. Śliczny jest taki aniołek wietrzny w końcu za chwilę jesień więc i wiatrów więcej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie, idealny jako zawieszka na scianę lub okno:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko od świtu chodzi za mną piosenka "Kwiaty we włosach potargał wiatr", dlatego gdy zajrzałam dziś na listę czytelnią moich blogów i zobaczyłam Twój wpis sama do siebie zaczęłam się śmiać . Anioł jak zwykle piękny nawet z potarganymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) Mnie zawsze prześladuje gdy patrzę na tego aniołka;-)

      Usuń
  4. cudny aniołek ale buźki które malujesz są po prostu śliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny, taki romantyczny, a te rozwiane włosy dodają mu niesamowitego uroku:) Też się zastanawiam gdzie uciekł i kiedy ten tydzień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy nie jest podobny do Maryli Rodowicz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz jak na niego patrzę Aniu, to muszę go nazwać Maryla;-)

      Usuń
  7. Piękny aniołek a te rozwiane włosy dodaja mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cuda tworzysz! Aniołki są przepiękne i takie słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)