sobota, 13 września 2014

Kanzashi flowers- w formie broszek i opaski do włosów :-)

Witajcie:-) Wczoraj pokazałam Wam zdjęcia z kiermaszy na zakończenie lata w Myślęcinku. Dzisiaj pokażę Wam co stanowiło tematykę poprowadzonych tam przeze mnie warsztatów. W niedzielę kto chciał, mógł nauczyć się bardzo prostej, ale ciekawej techniki wykonywania ozdób w stylu kanzashi flowers. Na pierwszy ogień poszły opaski do włosów;-) Oto przykładowa praca:
ozdoby kanzashi flowers
Opaska do włosów Kanzashi flowers
A tutaj przykładowe broszki wykonane przy użyciu tej techniki:
Kanzashi flowers
Broszki Kanzashi flowers

 A ponieważ życie jest przewrotne, to na warsztatach robiliśmy opaski z kwiatkami z broszek, a potem broszki z kwiatkami z opasek;-) Do zdobienia wykorzystywaliśmy mini szydełkowe rozetki, wszelakie koraliki, perełki, etc. Kreatywność uczestników zaskoczyła chyba nawet ich samych;-) 
Bardzo miło spędziłam tamtą niedzielę i żałuję, że nie zdążyłam zrobić zdjęć prac z uczestnikami warsztatów. Naprawdę nie było na to ani chwili, bo zawsze czekał ogonek chętnych;-) Fantastyczne doświadczenie. Chyba właśnie to wspominam najmilej:-) A Wam jak się podobają ozdoby tego typu? Można je wykorzystywać na wiele sposobów. Świetnie pasują jako dodatek do torebki, na gumkę do włosów, spinki, do kartek. Świetnie nadadzą się do ozdobienia prezentów, z ich wykorzystaniem nawet papier pakowy czy gazeta nabiorą charakteru:-)
Przypominam też o trwającym Candy i zapraszam do odwiedzin strony www.masa-solna.pl
Wczoraj stworzyłam nowe aniołki, w tym jesienne kluseczki, ale i nowy rodzaj figurek z masy solnej. Aniołki o dużych "pierzastych" skrzydełkach. Jak będą pomalowane i gotowe do pokazania na pewno tu zagoszczą. Zrobiłam też kilka ozdób na patyczkach na stronę, które niedługo się na niej znajdą;-) Życzę Wam miłego weekendu:-)

15 komentarzy:

  1. Fajne te kwiateczki:) robiłam je kiedyś:) Dość szybko powstają ale na długo cieszą oko:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego idealnie pasowały na tematykę warsztatów, szybkie, proste i ładne:-)

      Usuń
  2. Śliczne te kwiatuszki, opaska mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając poprzedni post zastanawiałam się o jakich kwiatach wspominałaś. Teraz już wiem. Ja bardzo lubię z nich robić broszki. Robiłam też je z dziećmi na świetlicy. Najważniejsze, że wykonuje się je łatwo a zachwycają. Twoje są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kwiatuszki w opaskach i broszkach. Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze i mówisz,że proste w wykonaniu?....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko- wręcz banalne dla ścisłości. Robi się je błyskawicznie i nie ma w nich żadnej filozofii;-) Jedne zz najprostszych ozdób do wykonania:-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)