poniedziałek, 22 września 2014

Aniołek z masy solnej, co nie dostał jesiennych szat;-)

Witajcie:-) Już po weekendzie. Mam w tej sprawie drobne zażalenie, bo minął za szybko. Jakby mi ktoś skradł co najmniej jeden dzień, więc czuję się lekko oszukana;-) Cóż mówi się trudno i żyje dalej;-) Ostatnio mam wrażenie, że czas przyspiesza do prędkości światła, a ja się w tym wszystkim gubię. A może to nie on przyspiesza, tylko ja zwalniam? Hmm...Bardziej jednak pasuje mi wersja, przyspieszenia;-) 
Dzisiaj pokażę Wam aniołka z masy solnej, którego robiłam z myślą o pomalowaniu w kolorach jesiennych liści. Miały być brązy, czerwienie, odcienie żółtego i pomarańcze, taki typowy jesienny aniołek. Zanim jednak sięgnęłam po farby, zostałam poproszona by zrezygnować z jesiennych barw na rzecz zieleni. 
anioł z masy solnej, figurki z masy solnej, salt dough angel
Aniołek z masy solnej w sukience z listków
Aniołek trzyma w rączkach żołędzia, to już ewidentny symbol schyłku lata, ale równie dobrze może być symbolem lasu. Dla miłośników drzew wszelakich, listków i listeczków:-)
anioł anioły z masy solnej, figurki z masy solnej, ozdoby z masy solnej, salt douh angel
Leśny aniołek z masy solnej
Wyszedł taki trochę leśny "elfik-chochlik"?;-) Jestem pewna, że przez "barwy ochronne" jest w stanie zaszyć się i przemykać wśród leśnych ścieżek niezauważony. Pewnie właśnie z tego powodu mało kto widział (a przez to wierzy) w małe duszki-opiekunów lasu:-) 
Mam nadzieję, że liściasty aniołek ubrany w odcienie wiosennych listków przypadnie Wam do gustu. Ja go polubiłam, mimo że miała mieć inne szaty;-) Tu i ówdzie przemyciłam kilka drobinek brokatu, ukrytego na co którymś listku;-) Dzięki temu aniołek skrzy się iskierkami w blasku słońca, tudzież w świetle lampy czy blasku świec;-) Radosnego poniedziałku:-)
zapraszam na www.masa-solna.pl

21 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą, że weekend zdecydowanie za szybko się skończył...aniołek jak zawsze CUDNY!!! Piekny leśny elfik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Czemu to wszystko tak gna nieubłaganie?;-) Zdecydowanie za szybko:-)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję. Uwielbiam motyw liści, jak widać na załączonym obrazku;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. aniołek jak zawsze wyjątkowy!!!!
    a co de weekendu to eh.....typowo jesienny,melancholijny i senny:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadchodzi jesień Basiu...a szkoda;-) Mogłoby to wszystko przeskoczyć do wiosny, jestem gotowa nawet święta poświęcić-)

      Usuń
  4. prześliczny aniołek, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwie artystyczny aniołek. Już zapisuję się na candy. Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też ten weekend za szybko przeleciał, a miałam tyle szyciowych planów...
    A aniołek w tych zielonych liściach... Jest boski!
    Udanego tygonia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje plany rozwiał wiatr;-) Nie zrobiłam nic z tego co chciałam-miałam;-) Teraz trzeba będzie to nadgonić, ale w końcu był weekend, więc lenistwo twórcze trochę usprawiedliwione;-)

      Usuń
  7. ale wkoło jest ... zielonoooo oooo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Człowiek w kinie, małpa z zooo oooo ";-)Teraz mi będzie siedzieć ta piosenka w głowie;-)

      Usuń
  8. Śliczny , w kolorach jesiennych liści tez by pięknie wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jesienny aniołek. Oby ta jesień taka była :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny aniołek uwielbiam takie listkowe wdzianka! piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny jest! Taki leśny :))) Śliczny. Czekałam właśnie na tego pomalowanego aniołka :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)