czwartek, 25 września 2014

Aniołek z masy solnej w pastelowych kolorach:-)

Witajcie:-) Kiedy ostatnim razem malowałam moje aniołki z masy solnej, "rozrobiłam" trochę więcej koloru lawendowego. Odcień ten tak mi się spodobał, że pomalowałam nim hurtowo kilka aniołków. Oddzielę je innymi figurkami z masy solnej, żeby nie było nudno, ale sami oceńcie- jak dla mnie jeden z piękniejszych kolorów:
ozdoby a masy solnej, anioł anioły z masy solnej, salt dough, salt dough angel
Aniołek z masy solnej - "Kluseczka" z imbryczkiem
Takim to oto sposobem powstała radosna "Kluseczka":-) Aniołek trzyma różowy imbryczek w którym parzy kawkę lub herbatkę;-) Taki optymistyczny aniołek, na panującą dookoła szarugę;-) Zmodyfikowałam kilku "Kluseczkom" oczka, wciąż staram się dopasować najodpowiedniejsze, stąd dzisiaj w takiej wersji:
anioł z masy solnej, ozdoby z masy solnej, pamiątki z masy solnej, salt dough, salt dough angel
Aniołki z masy solnej pastelowe
Do zrobienia aniołka wykorzystałam foremkę imbryczka. Wycięłam mu rączkę z serduszka, dodałam przeszycia i kilka detali. Bardzo polubiłam tą foremeczkę. Można z jej pomocą wyczarować wiele ciekawych rzeczy. W ogóle uważam ten zestaw (cztery foremki: imbryczek, słoik na ciasteczka, filiżanka i lody) za jeden z moich ulubionych. Z pewnością w tym roku zrobię mnóstwo ozdób na choinkę z jego wykorzystaniem:-) 
Ponieważ jesień chyba próbuje oddać pierwszeństwo zimie, to tak sobie myślę, że powstanie więcej "Kluseczek". To tak pozytywne aniołki, że poprawiają mi humor;-) Jakoś tak się robi milej człowiekowi gdy się na nie patrzy:-)
Przypominam o trwającym Candy i zapraszam na www.masa-solna.pl
Miłego dnia Kochani. Dziękuję za odwiedziny i komentarze:-)

21 komentarzy:

  1. kolor jak kolor ładny ale aniołek ubrany w ten kolor piękny

    OdpowiedzUsuń
  2. no kolor rewelacyjny:) bardzo podoba mi się aniołek! cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny :) a ozdóbek już nie mogę sie doczekać yuppiii!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny aniołek !!! Świetny pomysł z tym imbryczkiem :) Fajnie też wyglądałby z włosami blond. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z blond włosami to u mnie na bakier;-) Prawie wszystkie aniołki to u mnie brunetki;-)

      Usuń
  5. Aguś po prostu cuda tworzysz !!!!!!!!!!!!!!
    kolorek jaki cała kluseczka prześliczny:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest. Ten kolor przypomniał mi, że przegapiłam w tym roku kwitnięcie wrzosu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, idealnie pasuje do aniołków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrzosowy kolor przecudny, aniołek jeszcze bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny! Bardzo przyjazny aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kluseczka piękna i myślę że te oczka bardzo do niej pasują i kolorek świetny

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor - petarda!!! Świetny :) A cała kluseczka taka wesoła :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny aniolek. Ten kolor rzeczywiście sqietny. I buzka przesliczna

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny! Pastelowy aniołeczek pięknie wpasowałby się do kuchni ze swoim imbryczkiem :) Do tego jesiennie się kojarzy, bo jesienią pije się dużo... herbaty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniołek śliczny, jak Twoje wszystkie, bardzo mi się podobają. Kolorek pasuje do Kluseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny! I jeszcze ta łapka trzymająca dzbanuszek. Rozbrajający aniołek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)