poniedziałek, 29 września 2014

"Kawowa Kluseczka" czyli wesoły aniołek z masy solnej z filiżanką :-)

Witajcie:-) Dzisiaj kolejny aniołek z masy solnej. Tym razem wybór padł na "Kawową Kluseczkę";-) To wesoły aniołek trzymający wielką filiżankę, myślę że z cappuccino;-) W każdym razie ja o nim teraz marzę, więc takie mam skojarzenia;-)
Na brzegu sukienki aniołek ma ziarenka kawy, więc w tym przypadku raczej herbata w filiżance odpada;-) Można co najwyżej zastanawiać się pomiędzy latte, cappuccino, espresso, etc;-)
anioł anioły z masy solnej, figurki z masy solnej, salt dough, salt dough angel
Aniołek z masy solnej "Kawowa Kluseczka"
























Filiżanka to część mojego ulubionego obecnie zestawu foremek, o którym już wcześniej wspominałam. dodałam do niej przeszycia i serduszko, aby wyglądała ciekawiej:-)
anioły anioł z masy solnej, figurka z masy solnej, ozdoby z masy solnej, salt dough angel
Aniołek z masy solnej z filiżanką
























Kuchenne "Kluseczki" jeszcze się tu pojawią, bo ten motyw bardzo mi się spodobał. Chyba, że zaginą gdzieś wśród innych zdjęć aniołków, które pragną się tu pokazać;-)
Dzisiaj znowu dylemat - lepić czy malować? ;-) Już trochę aniołków czeka na spotkanie z pędzlem i farbami, a w głowie natłok pomysłów na nowe prace...Brak mi rąk, żeby je mieć chociaż tak jak ośmiornica;-) Wszystkie niezależnie działające (tylko żeby mi się nie uaktywniały podczas posiłków;-)) zdecydowanie pomogłyby mi w pracy;-)

Zaktualizowałam też dział porad na www.masa-solna.pl teraz znajdziecie tam informacje jak przyczepić brokat do masy solnej, jak używać wykrawacze i jakie formy silikonowe do wzorków najlepiej wybrać. Zapraszam:-)
Dziękuję za tak liczne odwiedziny, za wszystkie Wasze komentarze, za to że jesteście:-) Miłego dnia Kochani:-)

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)