środa, 17 września 2014

Nietypowy aniołek z masy solnej :-)

Witajcie;-) Dzisiaj nietypowy aniołek, ponieważ takiego typu jeszcze się tu żaden nie prezentował po pomalowaniu. Pokazałam Wam jednego w wersji "surowej", a to już efekt końcowy;-) Aniołka malowałam z myślą o mojej Bratowej i Bracie. Jak wrócą ze szpitala z Wikusią to im go podaruję. Mam nadzieję, że będzie ich strzegł i dawał nadzieję. Oto on: a raczej ona;-)
Anioły z masy solnej, anioł z masy solnej, ozdoba z masy solnej, salt dough
Aniołek z masy solnej
Aniołek jest duży jak na moje standardy, bo ma około 27 cm długości i 15 cm w najszerszym miejscu. Został wykonany z masy solnej, zabarwionej na brązowo na włoskach. Po wypieczeniu i tak ją jeszcze przyciemniłam farbami;-) Serduszko z odciśniętą koronką powstało przy użyciu foremki, a pozostałe części są ulepione własnoręcznie, włącznie z każdym z piórek na skrzydełkach;-) Aniołek jest w złotej tonacji, przełamanej tylko czerwienią na serduszku dla kontrastu.
Anioły z masy solnej, ozdoby z masy solnej, salt dough, anioł z masy solnej
Aniołek z masy solnej z serduszkiem

























Nie planowałam robić go dokładnie z myślą o Bratu i Bratowej, jednak gdy został wypieczony, jeszcze przed malowaniem po prostu czułam, że to ich anioł. Koniecznie muszą go dostać, oby tylko się im spodobał...
A Wam jak przypadł do gustu taki rodzaj figurek z masy solnej? Zrobiłam kilka aniołków z takimi skrzydełkami i to nie jest jeszcze moje ostatnie słowo;-) Na razie mam cztery pomalowane, ale kolejne pomaluję znowu w nieco odmienny sposób. Lubię eksperymenty:-) Zobaczymy co z tego wyjdzie;-) Miłej środy Kochani:-)

PS. Przypominam o Candy i zapraszam na  www.masa-solna.pl

21 komentarzy:

  1. Piękny! Te skrzydła są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołek jeśt fantastyczny!!! Pięknie go pomalowałaś i wycieniowałaś, skrzydła są iście anielskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest śliczny i to przesłanie Twojego serca dla najbliższych ....cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny anioł, a te skrzydła po prostu rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna anieliczka:) Piórka robią wrażenie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądają takie pierzaste skrzydła :) Na pewno przyniesie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny Agnieszko! Bardzo podobają mi się skrzydła i jak je pomalowałaś :) Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny a skrzydełka istne mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana aniołek jest wspaniały!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Zresztą wszystkie Twoje anioły zachwycają :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniołek jest śliczny. A skrzydła to po prostu niesamowite. Widać, że jest zrobiony sercem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Faktycznie;-) Dlatego tak mocno pewnie trzyma serduszko, żeby nic go nie wywiało;-)

      Usuń
  13. dla mnie to taki jesienny anioł - cudny

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanie w jakiej cenie sa aniołki z pierzastymi skrzydełkami ? Prosze o kontakt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)