czwartek, 12 grudnia 2013

Wyniki anielskiego Candy oraz aniołek z masy solnej z napisem "Opiekun domu" :-)

Witajcie:-) Skoro mamy już 12-go grudnia, a do końca wczorajszego dnia można było zapisywać się na organizowane przeze mnie Candy- przyszła pora na wylosowanie zwycięzcy:-) Z pomocą przyszła tu znana strona Random'a ;-) Z pośród 41 jeden osób, które zapisały się do zabawy, została wylosowana liczba numer: uwaga, uwaga: 27 :-) Pod tą liczbą skrywa się : Magdalena R z bloga www.stworzoneprzezmagde.blogspot.com :-) Gratuluję Magdo, dodam tylko, że Magdalena dołączyła do zabawy 27 listopada i liczba 27 stała się tym samym podwójnie szczęśliwą. Na marginesie dodam, że to moja ulubiona, obok jeszcze 17-nastki :-) Magdaleno- jeszcze raz gratuluję i proszę o podanie adresu do wysyłki aniołka na mój adres mailowy. Aniołek zgodnie z zasadami zostanie wykonany w ciągu tygodnia, a adres do wysyłki musi być na terenie kraju;-) Jeszcze raz gratuluję i dziękuję wszystkim za udział w zabawie:-)
A teraz temat drugorzędny dzisiejszego dnia: Aniołek zrobiony z masy solnej z napisem "Opiekun domu". Jakiś czas temu umówiłam się z Kingą z bloga "decoupagekinii" na prywatną wymiankę. Skoro wczoraj wysłana do niej paczuszka dotarła, to mogę "zdradzić" że wczorajszy aniołek był jej częścią. Nie chciałam pisać o tym wcześniej, niż dostałam informację, że aniołki dotarły "całe i zdrowe", aby nie psuć niespodzianki;-) Dzisiejszy aniołek również zagościł u Kingi, a wygląda on tak:
Aniołek z masy solnej, anioł z masy solnej, masa solna, aniołek z napisem, aniołek z wiszącymi nóżkami, aniołek z doczepionymi włoskami, salt dought, figurka z masy solnej
Aniołek z masy solnej
























Aniołek miał mieć napis "Opiekun domu", w dowolnej kolorystyce. Dodałam serca, by w domu, którym ma się opiekować nigdy nie zabrakło miłości:-) Również w przypadku tego aniołka oprócz moich klasycznych oszronień w bieli, pojawiły się gdzieniegdzie złocenia;-) Mam nadzieję, że wniesie ze sobą mnóstwo ciepła, radości i poczucia bezpieczeństwa, w końcu rola opiekuna domu do tego zobowiązuje;-)
Aniołek z masy solnej, anioł z masy solnej, masa solna, aniołek z napisem, aniołek z wiszącymi nóżkami, aniołek z doczepionymi włoskami, salt dought, figurka z masy solnej
Anioły z masy solnej
























Ciężki był to czas na wymiankę;-) Kiermasz w szkole bratanicy, zbliżające się święta i natłok obowiązków, ale udało się:-) Za to raczej może nie udać mi się przygotować dla Was przed świętami tutoriali, o których wspominałam. Czas z jakiś powodów nie chce się rozszerzyć, a mam wrażenie wręcz, że się kurczy;-) Złośliwiec;-) Cóż, ja zaraz biorę się do pracy, by zdążyć zrobić wszystko co na dzisiaj zaplanowałam, a jest tego trochę... ;-) Miłego dnia Kochani:-)

20 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę. Aniołek jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kurczy się czas..też to zauważyłam..:) Gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę =) Aniołek piękny jak wszystkie =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również gratuluję i podziwiam Aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie, dziękuję za zabawę :) Opiekun domu jest cudny! Niech czuwa i chroni :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. aniołki słodkie...opiekun zapewni spokój i szczęście
    przesyłam ciepełko

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Magdzie i zazdroszczę takiego opiekuna domu;)
    Pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej Magdzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje :) A aniolek jest wspaniały!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę!!
    A aniołek prześliczny, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaś gdzieś poszedł w kosmos mój komentarz ja nie wytrzymam nie wolno mi chorować Agnieszko? gratuluję ci kochana - aniołeczek jest jak zwykle śliczny buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie wolno chorować! Masz w tej chwili być zdrowa i to na dobre:-) Tego z całej siły i z całego serca Ci życzę:-)

      Usuń
  13. Aj Agnieszko może jutro ozdrowieję ale zapomniałam ci podziękować za wspaniałą zabawę a i gratuluje tym szczęściarom i jeszcze jedno śliczny kochaniutki jest ten patron domu nasz talent talenciaro ale jeszcze ze dwa dni pozwól mi pochorować bo gorączka mnie nie opuszcza papapa. buziaczki ślę wielgachne Marii

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję:) Aniołek cudowny:) z pewnością wypełni swoją misję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)