wtorek, 10 grudnia 2013

Biżuteria - Kolczyki ze szkłem Jablonex - "Czerwona porzeczka" :-)

Witajcie:-) Dzisiaj mała odmiana. Znalazłam w odmętach dysku pewne zdjęcie zrobione kilka miesięcy temu. Dzisiaj wpadło mi w oko, więc postanowiłam je Wam pokazać. Mowa o pewnych kolczykach:-) Jest to połączenie karminowych koraliczków ze srebrnymi "ziarenkami ryżu". Całość stylizowana na kiść czerwonej porzeczki. Ach jak ja tęsknię za latem. Za wizytą na działce, gdzie z krzaczka można zerwać prawdziwe porzeczki:-) 
Kolczyki może wyglądają niepozornie, ale "na uszach" prezentują" się zdecydowanie ciekawiej;-)
Kolczyki, kolczyki ze szkłem jablonex, bizuteria autorska, biżuteria ręcznie robiona, hand made, rękodzieło
























Ja zaraz pędzę zrobić sobie kawę. Po wizycie moich bratanic odkryłam na nowo smak "Inki". Pamiętam, że w przedszkolu też nam taką kawę serwowali z mlekiem. Zapamiętałam to raczej jako traumatyczne doznanie;-) Cóż, może teraz to inne, lepsze wydanie?;-) U mnie można kupić taką kawę na literkę "A" w wersji klasycznej, mocnej i waniliowej. Muszę jeszcze przetestować waniliową. Póki co klasyczna i mocna z mlekiem jak najbardziej przypadły mi do gustu. Kto by pomyślał;-) No, ale cóż, kiedy "maluchy" domagały się wciąż by zrobić kawę z cynamonem, miodem i mlekiem, trzeba było się w końcu skusić i zobaczyć co je w niej tak pociąga. Powiem od razu, że chodziło o hasło "kawa";-) Tak dla dzieci to magiczne słowo;-) Ja co prawda piję wersję bez "osładzaczy", ale jest naprawdę o dziwo ciekawa;-) Ale się rozpisałam o kawie;-) Przepraszam, tak mnie to ostatnimi czasy zaintrygowało;-) No nic, znikam, mam nadzieję, że kolczyki przypomną Wam letnie popołudnia skąpane w słońcu z garścią świeżych owoców:-) Miłego dnia!:-)

18 komentarzy:

  1. Ale piękne soczyste kolczyki:) Ja piję rozpuszczalną karmelowa w netto w promocji była i się bardzooo cieszę!! Inka jest pycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że będę musiała się do Netto wybrać, uwielbiam smak karmelowy:-)

      Usuń
    2. Super, wiedziałam, że Ci zasmakuje!:)))

      Usuń
    3. No zasmakowała, zasmakowała. Dziękuję Ci ślicznie Wioluś:-)

      Usuń
    4. Ja własnie piję :) Dziękuję za miłe słowa..ja nie rozumiem takich ludzi:(

      Usuń
    5. Ja również nie rozumiem. Wolą skopiować niż samemu coś stworzyć... Przykre to...

      Usuń
  2. Śliczne kolczyki Agnieszko, bardzo przypominają owoce, aż chciałoby się je zerwać i zjeść =) mmm

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam Inkę :) Kolczyki cudne ! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie wyglądaja jak czerwone porzeczki wiszące na krzaku:)) ja też tęsknie za latem...

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi ta czerwień kojarzy się właśnie ze świętami. Chyba już klimat po prostu świąteczny :) Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne! ten czerwony kolorek jest taki soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki śliczne jak prawdziwe porzeczki Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki bardzo ładnie się prezentują. Inka też mi się kojarzy z dzieciństwem ale bardzo pozytywnie. Bo piliśmy ją raz na jakiś czas w domu. Ostatnio sięgnęłam po kawę zbożową kiedy męczyły mnie mdłości i teraz nie mogę na nią patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe, zdobne ale przy tym eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki sa przepiękne. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)