poniedziałek, 9 grudnia 2013

Aniołek z masy solnej - Świąteczny aniołek z masy solnej z napisem "Wesołych świąt"

Witajcie:-) Nie wiem co się dzieje, ale dzisiaj pierwszy raz blogger postanowił spłatać mi figla i skasował post. Wystąpił jakiś błąd i nic się nie zapisało. Podchodzę więc drugi raz do zadania;-) Dookoła już iście świąteczna atmosfera. Pierogi się lepią, pierniki się pieką, kupowane są kolejne bombki na świąteczne drzewko (tak, tak tych nigdy za dużo) ;-) Prezenty już prawie wszystkie zgromadziłam. Zostało mi już tylko kilka i będzie komplet. Potem wszystko zapakować i można czekać na pierwszą gwiazdkę;-) Skoro tak już świątecznie, to aniołek będzie też w świątecznym wydaniu. Miał czapkę jak święty Mikołaj, ale z rozpędu dokleiłam mu aureolkę. Buty miał mieć szpiczaste z białym pomponem, ale...zgodnie z przysłowiem : "Jak się człowiek spieszy..." sami wiecie;-) Następny będzie już w odpowiednim nakryciu głowy i obuwiu;-)Tak się prezentuje wspomniany aniołek:
Aniołek z masy solnej, Masa solna, Anioł z masy solnej, Aniołek z wiszącymi nóżkami, Aniołek z napisem, Aniołek z doczepianymi włoskami, salt dough
Aniołek z masy solnej

Jak święta, to obowiązkowy motyw ostrokrzewu, oszronienia i napis przy użyciu moich "magicznych literek" ;-) Przetestowałam też nową farbę. Ponieważ nie przepadam za klasyczną czerwienią, poszukałam ciekawszego odcienia. Tu piękny karmin. Zdecydowanie bardziej mi odpowiada, a myślę, że wygląda nadal świątecznie;-)
Aniołek z masy solnej, Masa solna, Anioł z masy solnej, Aniołek z wiszącymi nóżkami, Aniołek z napisem, Aniołek z doczepianymi włoskami, salt dough
Aniołki z masy solnej
Dzisiaj jest też szczególny dla mnie dzień, ponieważ piszę swojego setnego posta:-) Z tej okazji chciałabym Wam wszystkim serdecznie podziękować. Za czas, który znajdujecie by mnie tutaj odwiedzić, za wszystkie miłe słowa, które tu zostawiacie, za to że dzięki blogowaniu poznałam wielu ciekawych ludzi :-) Bardzo, bardzo dziękuję! Jesteście kochani! Na koniec oczywiście, aby tradycji stało się zadość : Miłego dnia Kochani! :-)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję setki;))mam nadzieję,że bedą następne takie piękne prace;)
    u nas nie czuć świąt;(10 stopni ,słońce świeci,nie czuć ani pierogów,ani kapusty.jedynie w sklepach tłumy niezliczone.
    Aniołek cudnieńki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodki i mimo że bez czapki i butów to i tak baardzo świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatyczny aniołeczek =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak na szybko Agnieszko nie mam internetu i w kawiarence siedzę wszystko śliczne a kapuchę kocham ja i tak do ciebie po nowym roku kochana się zgłoszę ppappap Buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 100 posta:) Aniołek jest śliczny. Ja też już prawie wszystkie prezenty mam. Nie będę musiała za nimi gonić tuż przed świętami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja gratuluję setnego posta :) Aniołek jak zwykle uroczy, kolor czerwieni idealny :) Bez czapy i butów tez ślicznie wygląda :) ale oczywiście czekam na następne cudo :) Pozdrawiam serdecznie :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!! Może właśnie z okazji tak okrągłego wpisu blogger postanowił spłatać figla?:) ..że to niby taki psikusowy prezent;)
    Serdeczności na kolejne piękne wpisy i na przyjemnie spędzony czas uwieczniony na zdjęciach, dla nas, czytelników:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję setnego posta. Aniołek świąteczny jest śliczny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję serdecznie setnego posta. Anioł jest prześliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)