niedziela, 1 grudnia 2013

Masa solna - Zimowy aniołek z masy solnej w sweterku, spodniach i kaszkiecie :-)

Witajcie Kochani:-) Jak Wam minęły Andrzejki? Mam nadzieję, że wszyscy bawiliście się dobrze. Może ktoś pokusił się o tradycyjne lanie wosku? 
Dzisiaj pokażę Wam kolejnego zimowego aniołka z masy solnej. Aniołek ma czarne oczka i na imię Gloria. Tym razem jest to mój eksperyment, gdyż pierwszy raz robiłam aniołka w spodniach. Dokładniej w rybaczko-korsarkach, po bokach zaopatrzonych w kieszonki na anielskie skarby;-) Aniołek został też ubrany w sweterek z wykładanym kołnierzem z namalowaną śnieżynką. Nowością jest też nakrycie głowy, które tym razem stanowi kaszkiet:-) Tak więc eksperymentalny aniołek prezentuje się tak:
Anioł z masy solnej, Aniołek z masy solnej, Masa solna, Figurka z masy solnej, Aniołek w spodniach, zimowy aniołek, salt dough
Aniołek z masy solnej w spodniach
























Mojemu mężowi aniołek nie przypadł do gustu. Stwierdził, że ma za duże oczy, a sweterek ma za dużo złotego, co w towarzystwie pozłacanych skrzydeł wygląda tak sobie. No cóż, krytykę też trzeba dzielnie przyjąć;-) Na usprawiedliwienie powiem tylko, że nie trzymam się ludzkich proporcji. Ani przy wielkości główki (wcale nie uważam, że anielska powinna się sześć razy zmieścić w wysokości aniołka) ani w wielkości oczu, wolę duże, niż szparki;-) Odnośnie sweterka nie mam usprawiedliwienia. Takie było moje artystyczne zamierzenie:-)
A tutaj jeszcze czarnooka Gloria w innych ujęciach:
Anioł z masy solnej, Aniołek z masy solnej, Masa solna, Figurka z masy solnej, Aniołek w spodniach, zimowy aniołek, salt dough
Zimowy aniołek z masy solnej
























Najważniejsze, że miałam dużo radości w tworzeniu tego eksperymentalnego aniołka. Pierwszy raz robiłam sweterek, spodenki, kaszkiet drugi raz, bo dzień wcześniej powstał aniołek który się go dorobił;-) A nad detalami popracuję. Wierzę, że będzie lepiej. A co Wy sądzicie o tym aniołku, może być? Życzę Wam sympatycznej niedzieli! :-)

25 komentarzy:

  1. Mnie się podoba, nie uważam, że jest za dużo złotego , jest w sam raz, wszystko razem ładnie sie komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołkowi zima nie straszna. Wszystko przepiekne , bardzo podobają mi się Twoje wszystkie prace.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny !!! I kolorystycznie również bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest idealny w każdym calu =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba to wydanie Aniołka:) ..i myślę sobie tak, że te duże oczy zaglądają w głąb ludzkiej Duszy:)
    Piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko a ty kochana coś odpoczywasz czy ciągle w transie twórczym jesteś?
    śliczny aniołek i w dodatku w dżinsach - taki zawadiacki buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z odpoczywaniem to trochę kiepsko;-) Przestawiłam się na tryb sowiego-skowronka i działam od rana do nocy. Czasami tak się rozpędzę, że nagle nie wiadomo kiedy robi się druga na zegarze, no i z przyzwoitości trzeba się kłaść spać;-)

      Usuń
    2. rozumiem tę wenę twórczą, oj rozumiem...
      Dobrej niedzieli!!!!

      Usuń
  7. Wspaniały, dzinsy są extra.pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak na żywo ale na zdjęciu anioł prezentuje się super! No i najważniejsze, że świetnie się przy nim bawiłaś :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudeńko!!! Przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołek jest prześliczny i oczy bardzo mi się podobają:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny aniołek, zachwycają mnie szczegóły zawsze dopracowane w Twoim wykonaniu:) Bardzo dziekuję za wyróżnienie i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołek jest czaderski:) bardzo mi się podoba, oczy i usta są genialne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga padłam po raz kolejny ;))Zakochałam się na zabój!!!!!!!!!!!!Kocham za dżinsy,kocham za sweterek;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. super aniołek ;) fajne paseczki; a tak poza tym to o gustach sie nie dyskutuje kzdy lubi to co lubi; dla mnie aiołek sliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały, luzacki aniołek :) Mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały! :) Świetnie ma te jeansowe spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anioł w jeansach tego jeszcze nie było , albo przynajmniej ja nie widziałam :) superowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny młodzieżowy aniołek ,przy okazji chciałam podziękować jesteś WIELKA http://krepamojapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh, what a wonderful idea! Angel in jeans! And why not? At Christmas they are all around us!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam ostatnio czasu pooglądać co słychać na blogach i mam duzo zaległości ale widze ,że u Ciebie z dnia na dzień coraz piękniejsze aniołki :)
    Ale znam takiego jednego, który buzie ma najładniejszą! (oczywiście myślę o Franczesce ) :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)