sobota, 28 grudnia 2013

Masa solna - Kolejna siostrzyczka zimowych aniołków;-)

Witajcie:-) Tak jak wczoraj obiecałam, dzisiaj chciałabym pokazać Wam kolejnego zimowego aniołka. Aniołek ten miał nawiązywać klimatem i kolorystyką do Franceski i Charlotty. Tym razem aniołek jest nieco mniejszy, czego na zdjęciach oczywiście nie będzie widać;-) Pozostałe aniołki mają wielkość około 20 cm, ten około 3 cm mniej;-) Tu też pozamieniane detale i dodane co nieco. W każdym razie jest zimowo i kolorystyka, która kojarzy mi się nierozerwalnie ze świętami: czerwony, zielony i złoty:-)
Aniołek z masy solnej, anioł z masy solnej, masa solna, figurka z masy solnej, salt dough, zimowy aniołek
Masa solne
























Ten aniołek został podarowany przyjaciółce mojej mamy. Po jej reakcji wiem, że warto było pracować;-) To najwspanialsza nagroda za pracę, zadowolenie obdarowanej osoby:-)
Wczoraj udało mi się zrobić dwa aniołki. Jeden w kurtce, spodniach i z torebką. Drugi w sukni z kwiatami. Teraz trzeba będzie aniołki pomalować. To cięższy temat, bo ja zawsze mam milion nowych pomysłów w głowie i najchętniej cały czas siedziałabym i lepiła kolejne. Jednak z moich kilkumiesięcznych obserwacji wynika, że anioły same nie chcą się pomalować;-) Próbowałam nie raz już to przeczekać, ale nie dało to oczekiwanego efektu;-) Kochani za oknem nieśmiało wygląda słońce. Koniecznie trzeba wybrać się na spacer:-) Miłego dnia:-)

20 komentarzy:

  1. Cudeńko jest i już;))
    Z tym malowaniem to podobnie jak u mnie z wykańczaniem,nienawidzę prac wykańczających;)
    Może i ja udam się na mały spacer,bo wreszcie przestało wiać i można wyjść z domu.
    Pozdrawiam poświątecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urodziwe aniołkowe rodzeństwo,cudne prace tworzysz:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny Aniołek:)
    Te Aniołki są cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko wszystko śliczne co rusz dziennie coraz to piękniejsze ale ja tak myślę co byśmy kiedyś pomyślały o sobie co ty na to? buziole ślę wielkie Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna siostra bliżniaczka,wspaniała!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahhh wspaniały !!!! na prawdę nie mogę się napatrzeć na twoje cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny aniołek a spacerek już zaliczony razem z blizniakami,pozdrawiam cieplutko Ewa :-))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny aniołek, bardzo zimowy :) Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko przepiękny ten aniołek ...
    jeszcze chwilkę i zapukam do Twych drzwi z zamówieniem :)))
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zimowe aniołki są świetne!!! Najbardziej podoba mi się dbałość o detale, jak na przykład guziki przy płaszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zimowy chociaż aura skłania się ku wiośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołek przecudny , pięknie przyozdobiony.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk wygląda rewelacyjnie, sukienusia, futerko, wszystko dopracowane. Jestem zauroczona całością :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak wszystkie Twoje anioly,ten jest piekny. Co do zimy to lepiej niech przyjdzie ,zeby sie potem do kwietnia nie zasiedziała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo do maja jak w tym roku...o nie! Ja tam mówię zimie :"Kończ Waść, wstydu oszczędź";-)

      Usuń
  15. te zimowe aniołki są rewelacyjne ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)