sobota, 14 grudnia 2013

Aniołki z masy solnej - Zapomniany aniołek z masy solnej z napisem "Miłość"

Witajcie:-) Dzisiaj również udało mi się znaleźć aniołka, o którym zupełnie zapomniałam. Zrobiony został jeszcze w wakacje, ale dopiero teraz doczekał się pokazania;-) Aniołek ma napis "Miłość" na złotym serduszku. Doczepione włoski ze sznurka i cieniutkie, wiszące nóżki z bucikami z niezapominajką;-)
Aniołek z masy solnej, anioł z masy solnej, masa solna, figurka z masy solnej, salt dough, aniołek z napisem, aniołek z wiszącymi nóżkami, aniołek z doczepionymi włoskami
Aniołek z masy solnej z napisem
Dobrze czasami jest znaleźć zdjęcia, o których się zapomniało;-) Ostatnio mam mało czasu na sfotografowanie moich "wytworów";-) Święta zbliżają się coraz większymi krokami i część figurek i zawieszek znajduje nowy dom, bez wcześniejszego "utrwalenia" na zdjęciach;-) Cała rodzina i znajomi mają milion pomysłów, które staram się zrealizować przed Wigilią, by każdego uszczęśliwić;-) To taki niezwykły czas, więc zwiększone "obroty", na których staram się działać, nawet mi nie przeszkadzają;-) Odpocznę później;-)
Tutaj jeszcze aniołek spogląda swoimi niebieskimi oczkami i uśmiecha się nieśmiało;-)
Aniołek z masy solnej, anioł z masy solnej, masa solna, figurka z masy solnej, salt dough, aniołek z napisem, aniołek z wiszącymi nóżkami, aniołek z doczepionymi włoskami
Aniołki z masy solnej z napisami
 Mam nadzieję, że aniołek w takiej wersji również się Wam spodoba;-) Życzę wszystkim dużo energii w tym przedświątecznym czasie. Mam nadzieję, że znajdziecie czas, by cieszyć się tymi przygotowaniami:-) Miłego dnia! :-)

12 komentarzy:

  1. Fajna blondyneczka:) Ah te jej oczęta:) Musisz jej stworzyć jakiegoś godnego Pana Anioła:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny przekaz aniołka......miłość....super!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny jak miłośc
    bo to właśnie ona nadaje życiu sens...
    pozdrawiam pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za prawdziwą miłością muszą stać anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak ten tata ma rację a te twoje aniołki Agniesiu są z miłościa robione sliczne buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołek jest prześliczny! A to serduszko z napisem mnie urzekło. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie Twoje aniołki są śliczne...ten tym bardziej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny aniołek!!! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniutki aniołek ! Pięknie pomalowane oczka. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)