czwartek, 12 marca 2015

Wiosenna "Kluseczka" z masy solnej :-)

Witajcie:-) "Kluseczki" to aniołki, które mają zdolność poprawiania nastroju. Przez to, też najczęściej kojarzonym z nimi słowem jest- "pocieszne";-) Takie właśnie są, totalnie pocieszne;-) Jak się ma trochę gorszy nastrój - wystarczy jeden rzut okiem na te okrągłe nochale, wielką główkę i już się człowiek łapie na tym, że kąciki ust same mu się podnoszą do góry;-)
Na poprawę dzisiejszego nastroju, pokażę Wam typowo wiosenną "Kluseczkę":
Aniołek z masy solnej, masa solna, aniołki z masy solnej, salt dough angels, anioł anioły z masy solnej
"Kluseczka" z motylkiem
Aniołek w całości wykonany jest z masy solnej. Na fioletowym ornamencie i motylku nałożyłam miejscowo brokat. No i tu znowu problem z motylkiem. Następnym razem dorobię mu "czułki". Już mam na nie pomysł;-)
Mam nadzieję, że pocieszna "Kluseczka" chociaż trochę poprawiła Wam nastrój;-) Na mnie zawsze to działa. Jak widać są aniołki inspirujące do działania, opiekuńcze i także poprawiające humor. "Kluseczki" to zdecydowanie te ostatnie;-) Miłego czwartku Kochani- jej kiedy ten tydzień minął? ;-)

10 komentarzy:

  1. śliczna już wczoraj ją podziwiałam na fb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) ale ten aniołek został na FB opublikowany dopiero dzisiaj , na chwilkę przed bloggerem;-) Wczoraj była tam zupełnie inna "Kluseczka";-)

      Usuń
  2. Faktycznie, pocieszne to idealne słowo :) A mnie przychodzi jeszcze na myśl śmiechulskie, słodkie i niesamowicie urocze :) Kolejna piękna kluseczka do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło się na nią patrzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. no cudny! wiosna pełną parą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie zawsze pięknie i te kolorki od razu na sercu cieplej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)