niedziela, 22 lutego 2015

Różowo-lawendowy aniołek z masy solnej z wiszącymi nóżkami :-)

Witajcie:-) Oto kolejny aniołek, który był cegiełką na leczenie Wikusi. Dzięki pomocy pewnej przesympatycznej Kasi, wszystkie aniołki, które ostatnio przekazałam są już w nowych domach. Kasiu jeszcze raz serdecznie Ci dziękuję za okazaną pomoc, za wsparcie i zaangażowanie. Jesteś wspaniała! 
Jedne z moich ulubionych kolorów, jak ktoś ma już ich dość, to przepraszam, ale mi nadal się nie znudziły i najchętniej wszystkie aniołki pomalowałabym w takim właśnie zestawieniu;-)
aniołek aniołki z masy solnej, masa solna, salt dough angels, anioł anioły z masy solnej, aniołek z wiszącymi nóżkami
Aniołek z wiszącymi nóżkami


aniołek aniołki z masy solnej, masa solna, salt dough angels, anioł anioły z masy solnej, aniołek z wiszącymi nóżkami
różowo-lawendowy anioł z masy solnej

Aniołek ma wiszące nóżki, zrobione ze sznureczka. Włosy z pakuł, pozostałe elementy są z masy solnej, pomalowanej farbami akrylowymi. Całość zabezpieczona została lakierem akrylowym.
Wczoraj miałam wielkie plany odnośnie tworzenia, malowania, ach czego to ja tam nie chciałam zrobić. Od rana się cieszyłam, że będę w stanie wykorzystać sobotę twórczo...no to wykorzystałam zupełnie inaczej;-) Dzisiaj postaram się to trochę nadrobić. Dlatego teraz biegnę lepić i piec, bo po południu jedziemy do rodziny na urodziny;-) Tam już raczej nie polepię;-) Miłej niedzieli Kochani! :-)

11 komentarzy:

  1. Śliczny aniołek , ja osobiście przestałam planować mój "czas twórczy" bo nijak się ma to rzeczywistości :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też przestanę, bo za każdym razem jak coś zaplanuję, to potem ... wiadomo;-)

      Usuń
  2. Piękniusi,osobiście bardzo lubię takie połączenie kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny aniołeczek, bardzo lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty Agnieszko tak ubierasz te swoje aniołki,że gały wychodzą;)
    Cudeńka cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) Ale mnie rozśmieszyłaś tym komentarzem;-) No bardzo mi miło, że anielska "szafa" się podoba;-)

      Usuń
  5. Agnieszko myślę, że Twoje Aniołki są tak urocze, cudne i przepiękne, że na pewno nie maja i nie będą miały problemu z odnalezieniem swojego nowego domu. Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za Wikusię

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny aniołek, a praca planowana zwykle mi nie wychodzi 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Lawendowy to jeden z moich ulubionych kolorów ;)
    Oby przyniósł dużo szczęścia i powodzenia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)