środa, 18 lutego 2015

Nowy rodzaj skrzydełek i nowe farby - czyli aniołki z masy solnej ;-)

Witajcie:-) Dzisiaj przychodzę do Was z nowym aniołkiem z masy solnej. Powstał on jako cegiełka wspomagająca leczenie Wiktorki. 
Tym razem na aniołku pojawiły się dwie nowości. Po pierwsze mój nowy ukochany rodzaj farb akrylowych. Pan ze sklepu dla plastyków już od daaawna mi je polecał, ale wciąż się ociągałam z eksperymentem na nich, bo trochę odstraszała mnie ich cena. Lubię mieć gamę kolorystyczną dość bogatą i  do tej pory byłam związana z jedną firmą, której zgromadziłam naprawdę chyba z 90% dostępnych kolorów;-) Ale w końcu skusiłam się na jeden słoiczek nowej i stało się...Po weekendzie pojechałam po kolejne;-) Wiadomo, że jak mawia przysłowie "dobre jest wrogiem lepszego";-) Teraz pewnie pomalutku będę inwestowała sobie systematycznie w nowy rodzaj, bo warto. A tak wygląda aniołek. Ma obowiązkowo krzywe nóżki- ja już chyba w ogóle takie aniołki będę nazywała "krzywonóżkami" ;-) Naprawdę bardzo rzadko robię aniołkom proste nóżki. Zwykle "wyginam" je na bok, ale teraz przyszła pora na skrzyżowane;-)
Aniołek ma perłowo-białą spódniczkę cieniowaną antycznym złotem. Buciki i bluzeczkę w kolorze "bronzo";-)
aniołek z masy solnej, aniołki z masy solnej, anioł anioły z masy solnej, mas aoslna, salt dough angels
aniołek z masy solnej w perłowej sukience
A tu w większym zbliżeniu mój nowy rodzaj skrzydełek 3D. Zaryzykowałam i uważam, że warto. Na pewno najbliższe aniołki będą miały właśnie różne warianty takich skrzydełek, bo bardzo mi się spodobał efekt końcowy pracy nad nimi. Na blogu pojawią się one z duuuużym opóźnieniem, bo wcześniej jeszcze wiele aniołków czeka na swoją kolej, ale tego musiałam teraz na szybko "wcisnąć"
aniołek z masy solnej, aniołki z masy solnej, anioł anioły z masy solnej, mas aoslna, salt dough angels
aniołek z masy solnej
Tylko znając życie za chwilę jak z wieloma "innowacjami", pewnie skończy pokopiowany przez kogoś, kto nawet słowem o takim "inspirowaniu się" nie wspomni... Na zdjęciach "na wprost" tego w sumie nie widać, ale skrzydełka nie są jednowarstwowe;-)
aniołek z masy solnej, aniołki z masy solnej, anioł anioły z masy solnej, mas aoslna, salt dough angels
Aniołek z nowymi skrzydełkami z masy solnej

 I jak Wam się podoba aniołek w takim wydaniu? Ja jestem z niego naprawdę zadowolona. Mam nadzieję, że przyniesie komuś dużo szczęścia:-)
Kochani na dzisiaj to tyle. Do piątku będę miała utrudniony dostęp do netu, więc na maile, komentarze itp odpowiem prawdopodobnie z "lekkim" opóźnieniem. Wybaczcie. Miłego dnia:-)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu, cieszę się, że aniołek Ci się spodobał:-)

      Usuń
  2. Super, bardzo mi się podoba kolor bluzeczki :) I skrzydełka i krzywe nóżki też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor bluzeczki i sukienki to właśnie moje nowości;-) Też bardzo mi się spodobały, a krzywe nóżki to element obowiązkowy anielskich postaci;-) Czy na bok, czy skrzyżowane, czy jakkolwiek wygięte, ale krzywe muszą być;-)

      Usuń
  3. Piękny aniołek :) i tak naprawdę wszystko w nim jest piękne począwszy od krzywych nóżek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) Czasami lubi się jakąś pracę bardziej od pozostałych. Ja wyjątkowo polubiłam tego aniołka. Zostawiłabym go może i sobie, ale powstał jako cegiełka, więc może znajdzie się ktoś kto go pokocha, a przy okazji wesprze leczenie Wikusi:-)

      Usuń
  4. Śliczny:) I wszystkie innowacje bardzo udane:) A kopiowanie jest wkurzające ale się nie przejmuj. Nic się na to nie poradzi i szkoda czasu i nerwów. Nawet Diory i inne Chanele sobie nie radzą. To tak na pocieszenie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kilka dni temu miałam taką niemiłą sytuację, ale szkoda nerwów. Teraz mam inne rzeczy na głowie;-)

      Usuń
  5. Z TYMI NÓŻKAMI WYSZEDŁ CADERSKI:) PODOBA MI SIĘ JEST TAKI ZAWADIACKI

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny cel , ja się chętnie zaopiekuje tym Aniołkiem , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)