piątek, 20 lutego 2015

Aniołek z masy solnej, taki trochę w klimacie "Halloween" ;-)

Witajcie:-) Czy to już naprawdę piątek? Gdzie ten czas tak pędzi, ucieka, ja się grzecznie pytam? Oby na weekend choć trochę zwolnił, od poniedziałku może sobie znowu przyspieszyć;-) 
Dzisiaj będzie kolejna "cegiełka" czyli aniołek z masy solnej, który powstał specjalnie jako cegiełka na leczenie Wiktorki. Jak go malowałam, to wciąż miałam skojarzenia z Halloween. Wyszła mi chyba taka anielska czarowniczka. Jak bym zamiast aureolki zrobiła szpiczasty kapelusz, to już chyba nie pozostawiałaby złudzeń;-) Efekt niezamierzony, jakoś tak samo wyszło;-) To chyba przez tą sukienkę;-)
aniołek aniołki z masy solnej, anioł aniołki z masy solnej, masa solna, salt dough angels, figurka z masy solnej
Pomarańczowy aniołek z masy solnej
Też się Wam kojarzy z Halloween czy tylko ja ją tak postrzegam? ale chyba nie ma w tym nic złego;-) 
Przedwczoraj zrobiłam nowy rodzaj aniołków z masy solnej. Nazwę go "ornamentowe anioły". Są bardziej zdobne niż dotychczasowe. Zastanawiam się tylko czy pomalować je na kolory pastelowe czy też zrobić kilka w stonowanych kolorach, w bieli, złocie etc. Jeszcze nie zdecydowałam też czy namalować im inne buźki, czy zostawić te "lalkowe" czyli takie jak chociażby powyższa anielica. Zobaczymy;-) Miłego piątku Kochani:-)

12 komentarzy:

  1. Cudny aniołek:) Ma urzekający płaszczyk, a rajstopki wręcz mnie powaliły na kolana. Wcale nie kojarzy mi się z halloween. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) Takie pasiaki to już "silniejsze ode mnie" na 99% aniołków muszę je robić. Ciężko wyrazić mi słowa, by opisać jak trudno zostawić mi "naturalne nóżki" bez tych paseczków- uzależniłam się od nich;-)

      Usuń
  2. Aniołek śliczny, mi jego strój kojarzy się raczej z jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli jak się mądrze mawia "Ile osób tyle opinii" ;-) Jesień, wiosna, od wyboru do koloru. No i cudownie, bo gdyby wszyscy myśleli tak samo, świat byłby bardzo monotonnym miejscem;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladny aniołek!! odoba mi się ten pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko sięgam po ten kolor. Chciałam , aby aniołek był wyrazisty i w tym przypadku ten pomarańczowy wydał mi się "na miejscu";-)

      Usuń
  5. aniołek, czarownica
    co za różnica! :-)

    ważne, że całuśna ;-P

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna krzywonóżka! bardzo ładnie wykonana, rajstopku i butki superaśne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, i kapelusik zamiast aureolki i byłaby mała czarownica:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie taki "dyniowy" :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny:) Świetnie kolory połączyłaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)