piątek, 27 lutego 2015

Kolorowy aniołek z pierzastymi skrzydłami :-)

Witajcie:-) Piątek -hura! Hmm...w sumie co za różnica i tak będę pracować w weekend;-) No, ale mimo wszystko piątek to miły dzień;-) 
Za oknami dzisiaj szarość okropna rozpanoszyła się odkąd tylko otworzyłam oczy. Wczoraj przywitało mnie niebieskie niebo, a dziś... Ja chyba zrobię petycję przeciwko takim dniom jak ten. Może jak więcej osób się podpisze to szare dni wyeliminujemy z kalendarza. No dobra, jeden czy dwa w roku mogą zostać dla kontrastu, ale trzy to już byłaby przesada;-) 
Na przekór panującej pogodzie - pokażę Wam kolorowego aniołka. Skrzydła ma co prawda w ciemnych kolorach, ale dzięki temu bardziej kontrastuje w zestawieniu z anielskim ubrankiem;-) 
aniołek z masy solnej, masa solna, salt dough angels, aniołki z masy solnej, anioł anioły z masy solnej
Aniołek z pierzastymi skrzydłami
Aniołek był cegiełką przeznaczoną na leczenie Wikusi. W pracowni kolejne 12 dużych aniołków czeka na ostatnie dotknięcia pędzlem i również zasilą ten cel. Ornamentowe aniołki w rozmaitych kolorach. Oczywiście część z nich musiała "skończyć" w różu z lawendą, a jakże;-) 
Tutaj jeszcze lekkie zbliżenie:
aniołek z masy solnej, masa solna, salt dough angels, aniołki z masy solnej, anioł anioły z masy solnej
Aniołek z masy solnej
Od dzisiejszego popołudnia wdrażam ponownie projekt "Ośmiornica";-) Potrzebne dodatkowe ręce do pracy, bo tej teraz bardzo wiele. I oglądam się systematycznie każdego dnia, ale jakoś do tej pory nawet małe zawiązki dodatkowych nie chcą wykiełkować. A mówi się, że ewolucja daje przystosowanie do środowiska. No to dlaczego ja się pytam skończyłam tylko na dwóch rękach i w tym z jedną lewą, no pytam się?;-) 
Miłego weekendu Kochani , ten już na horyzoncie:-)

12 komentarzy:

  1. Cudny aniołeczek:) Urzekły mnie rajstopki:):):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obowiązkowe pasiaki, choć wyłamałam się i ostatnio zrobiłam w groszki;-)

      Usuń
  2. Aga i wzajemnie twórczego działania;)petycję podpisuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ta Twoją nazwę " projekt ośmiornica" , jest rewelacyjna , to czekam na ośmiornicze starania a aniołek zachwycający, badzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny aniołek. Mój każdy dzień jest podobny bo zajmuję się w domu synkiem, więc weekend nie przynosi odmiany. Co do pogody to u nas jest bardzo ładnie. Słonko świeci już kolejny dzień a na dworze bardzo przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetną ma minkę ten aniołek i ubranko fajnie współgra ze skrzydłami :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Spod tych dwóch rąk takie cuda wychodzą, to nie wiem, co by to wyszło spod ośmiu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak cztery aniołki robić jednocześnie zamiast jednego;-) Musiałby być fajnie:-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)