wtorek, 17 lutego 2015

Kwieciste broszki z filcu :-)

Witajcie:-) Wypatruję z niecierpliwością wiosny. Mam nadzieję, że zima widząc jak bardzo jej się tu nie chce, zachowa choć odrobinę godności i sobie już pójdzie;-) A co może być lepszego niż pierwsze kwiaty? To już musi ją przekonać, że jej czas dobiegł końca. Dzisiaj trochę jeszcze "naginane" to kwiecie, bo z filcu, ale liczę, że zima się nie połapie;-)
Oto pierwsza broszka filcowana metoda na mokro: Chabrowy kwiat z zielonymi listkami;-)
broszka z filcu, broszka filcowana, filcowanie na mokro, broszka kwiatek, filcowany kwiat, biżuteria z filcu
Filcowany kwiat broszka
 A tu bardziej "klasyczny" kwiatek również w formie broszki:
broszka z filcu, broszka filcowana, filcowanie na mokro, broszka kwiatek, filcowany kwiat, biżuteria z filcu
Filcowana broszka
Też ufilcowany metoda na mokro.
Dzisiaj wielkie pakowanie. Dwadzieścia cztery aniołki (przepraszam dwadzieścia dwa plus dwie sówki);-) czekają na sesję fotograficzną oraz pakowanie. W nocy skończyłam lakierowanie, doczepianie sznureczków, nóżek, włosków, aureolek, etc. Teraz cała partia czeka grzecznie na zdjęcia i do pudełeczek;-) Wszystko będzie stanowiło cegiełki dla mojej kochanej Wikusi. Mam nadzieję, że pomogą. Oby! Miłego dnia Kochani! :-)

11 komentarzy:

  1. śliczne broszki a co do aniołków to życzę "by się rozeszły jak świeże bułeczki "...
    ściskam serdecznie i z promykami słonka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kwiatki, na pewno zachęciłaś wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko trzymam kciuki, na pewno pomogą, a broszki fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne broszki!!!!!
    Na pewno pomogą - są przecież takie śliczne!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Filcowe kwiaty śliczne , mam nadzieję że wszystkie aniołki znajda nowy dom ja jutro wysyłam paczuszkę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wszystkie tak miłe komentarze:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne broszki:) Jestem pewna, że aniołki znajdą nowych nabywców.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)