sobota, 14 lutego 2015

Aniołek z masy solnej "Opiekun Kacpra" ;-)

Witajcie:-) Jak Wam minął piątek trzynastego? :-) Mi bardzo miło i wcale nie pechowo;-) Zresztą trzynastkę wcale za przynoszącą pecha nie uważam, nawet brałam ślub 13 i w miesiącu bez literki "R";-) Można;-)
Dzisiaj przychodzę do Was z aniołkiem z masy solnej, który ma bardzo ważną misję. Ma opiekować się Kacperkiem. Mam nadzieję, że sprawdzi się w tej roli;-)
aniołek z masy solnej, aniołki z masy solnej, anioł anioły z masy solnej, masa solna, salt dough angels, aniołek z wiszącymi nóżkami, aniołek z napisem
Aniołek z masy solnej z napisem
A tutaj jeszcze w zbliżeniu:
aniołek z masy solnej, aniołki z masy solnej, anioł anioły z masy solnej, masa solna, salt dough angels, aniołek z wiszącymi nóżkami, aniołek z napisem
Aniołek z masy solnej "Opiekun Kacpra"
Życzę wszystkim miłej soboty:-) Ja dzisiaj będę pracowała nad anielskimi cegiełkami dla mojej Bratanicy, trzymajcie kciuki, żeby udało mi się zrobić ładne aniołki, tak aby dzięki nim zebrać środki na leczenie Wikusi:-)

20 komentarzy:

  1. Super aniołek! Ja wczoraj dopiero późnym wieczorem zaczaiłam, że to był piątek 13-tego. Nie ma to jak refleks...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny aniołek. Na pewno będzie dobrym opiekunem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny anioł.Bardzo podoba mi się sukieneczka.
    Mnie pech dopada każdego dnia,więc wczoraj bałam się wyjść z domu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach tam, nie myśl tak Ilonko. Myśl właśnie na odwrót- "Mam szczęście każdego dnia";-) Pech zniknie jak kałuża w słoneczny dzień;-)

      Usuń
  4. Aniołki na pewno wyjdą Ci ślicznie. Mam nadzieję, że rozejdą się jak ciepłe bułeczki. Aniołek bardzo ładny. Skrzydełka ma świetne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, na początku tygodnia przygotuje dla Ciebie wysyłkę:-) Miłej soboty:-)

      Usuń
  5. Śliczny Aniołek! Ja mimo wszystko uważam 13 za szczęśliwe :) Pozdrawiam serdecznie i udanego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołek zapewne będzie się opiekował Kacprem :)
    Mój piątek 13-stego był... ostry :P Podczas krojenia składników na obiad pociełam sobie palce... Mam bardzo ostry nóż, którego już więcej nie będę używać :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny aniołek, na pewno spełni swą rolę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny Anioł, Kacperek może czuć się bezpiecznie przy takim cudnym aniele:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie go grzecznie pilnował;-)

      Usuń
  9. Aga powodzenia, jestem pewna że jak zwykle sprostasz zadaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)