sobota, 21 lutego 2015

Pastelowy aniołek z masy solnej "Krzywonóżka";-)

Witajcie:-) "Krzywonóżki" to po prostu aniołki  z masy solnej z krzywymi nóżkami. Też mi odkrycie, jakbym robiła z prostymi;-) Jednak w przypadku tych aniołków jakoś ta nazwa po prostu mi pasuje:-) 
Dzisiaj pokażę pewnego sympatycznego aniołka w kolorach, które bardzo lubię:
Aniołek z masy solnej, aniołki z masy solnej, anioł anioły z masy solnej, masa solna, salt dough angels
Aniołek z masy solnej "Krzywonóżka"
Jakoś mam słabość do lawendy, lekkiego błękitu i takiego pudrowego różu na aniołkach. Jak rozrobię farby, to potem hurtowo się aniołkom "obrywa", o ale cóż mam na to poradzić? Szczerze mówiąc to nawet z tym nie walczę;-)
Tym razem aniołek nie ma skarpet, tylko nóżki w pantofelkach;-) Sukienka z krótkim rękawkiem. Chyba taka letnia wersja aniołka mi powstała:-) Aniołek został wykonany jako cegiełka na leczenie Wikusi. Opiekuje się już nowym domem:-) Niech przyniesie dużo zdrowia, szczęścia i miłości:-)
Aniołek z masy solnej, aniołki z masy solnej, anioł anioły z masy solnej, masa solna, salt dough angels
Aniołek z masy solnej w pastelowej sukience
Teraz pojawia się pytanie - Iść lepić czy zabrać się za malowanie?;-) Zrobiłam sześć "ornamentowych" aniołków, które grzecznie czekają w pracowni na ubranie się w kolory, a w głowie nowe pomysły. "Miłe rozterki" co zrobić z sobotnim porankiem;-)
Na FB liczba osób lubiących "Starą Pracownię" osiągnęła 500! Z tej okazji szykuję pewną niespodziankę, o której już niedługo Wam opowiem:-)  Takie wydarzenie trzeba w końcu uczcić:-) Miłej soboty Kochani:-)

5 komentarzy:

  1. Ja nie mam problemu - lepić czy malować, bo z lepieniem u mnie krucho, więc nie mam co malować :D Anielina idealna na pogodę za oknem - u mnie pięknie, słonecznie i ponoć ciepło ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś zachwyciła mnie ta anielinka ,kolorki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek prześliczny i faktycznie kolory ma pięknie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołek śliczny , bardzo podoba mi się kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wiosenny ten aniołek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)