wtorek, 16 grudnia 2014

Zielona "Kluseczka" czyli aniołek z masy solnej z ornamentem :-)

Witajcie:-) Sama już nie wiem ile śpię na dobę;-) Jedyne co powiem to zdecydowanie za mało;-) Pierwszy raz tak intensywnie przygotowujemy się do świątecznego jarmarku prezentów, bo pierwszy raz bierzemy w takim udział i to jeszcze przez pięć dni. Jak dla mnie to maraton;-) Pracujemy z mężem na pełnych obrotach:-) Zaraz znikam tworzyć kolejne ozdóbki, ale zanim to nastąpi, pokażę Wam "Kluseczkę" w oliwkowej sukience i z zielonym ornamentem. Aniołek z masy solnej, siostrzyczka turkusowego aniołka. Zmieniłam kilka detali i wersję kolorystyczną. Ten wzór bardzo się spodobał, więc postanowiłam zrobić go w jeszcze innej wersji kolorystycznej. 
Na ornamencie, który nazywam "kwiatem-meduzą" dodatkowe ozłocenia i brokat.
aniołek z masy solnej, masa solna, anioł anioły z masy solnej, salt dough angels, aniołki z masy solnej
Aniołek z masy solnej
Przepraszam, że ostatnio nie odwiedzam Waszych blogów tak często jak zwykle, nadrobię wszystko jak będę miała trochę wolnego czasu:-) Teraz wracam do pracy. Codziennie sprawdzam czy w ramach projektu "Ośmiornica", który realizuję od kilku dni- wyrastają mi dodatkowe rączki chętne do pracy...niestety jakoś jeszcze nie;-) Ale się nie zrażam, może jeszcze wyrosną:-) Miłego dnia Kochani:-)

22 komentarze:

  1. Ja wiem, że się ciągle powtarzam ale co ja poradzę: SŁODKA:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna kluseczka :)
    posyłam Wam ogrom nowej energii :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję za prezencik ...
      mam nadzieję że mi wybaczysz bo domek podarowałam chorej na białaczkę małej dziewczynce która była zachwycona a sówki wiszą na choince ...
      raz jeszcze dla Was wszelkiego dobra i tylko pozytywnych wiadomości :)

      Usuń
    2. Dla Was również, niech cieszy Malutką domek, niech da jej wiele siły i pozytywnej energii:-) Wesołych Świąt Basiu:-)

      Usuń
  3. Pracowita kobietka z Ciebie Agnieszko! Ale potem odpoczynek będzie tym przyjemniejszy :) Kluseczka jak zwykle urocza, bardzo ładne te ornamenty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczna kluseczka :) Piękne ma oczęta:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, ale "mój" turkusowy jeszcze fajniejszy:) bo wisi u mnie na ścianie, a moja 14 mies. córeczka kombinuje jak go dostać w swoje rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tworzysz śliczne Anioły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny! uwielbiam buziuchny Twoich aniołków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kluseczka:) Jeśli projekt OŚMIORNICA się powiedzie, to zapiszę się do Ciebie na kurs:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki przepiękny aniołek *.* No cudowny jest po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdrowych i wesołych Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Projekt "Ośmiornica"? :-) Genialne! Aniołek przepiękny, od razu wpadł mi w oko. Powodzenia w twórczym działaniu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodki Zielony ! Zdrowych , spokojnych Świąt !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne anioły! Też kiedyś robiłam z masy solnej, ale teraz przyszedł czas na filc. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudna jest :)
    Wszystkiego dobrego i Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)