poniedziałek, 27 października 2014

Creative blog tour :-)

creative blog tour
Creative blog tour


Witajcie:-) tydzień temu zostałam nominowana do zabawy przez moja ukochaną Anię Passiflora85 z bloga "Moje Pasje". Creative Blog Tour to taka wycieczka po kreatywnych blogach, stąd bardzo dziękuję za uznanie mojego za takowe miejsce;-)
Ania zajmuje się głównie tworzeniem cudeniek z masy solnej, ale nie obce są jej takie dziedziny twórcze jak decoupage, filcowanie, papierowa wiklina, cardmaking no i oczywiście florystyka:-) Jeżeli jeszcze jakimś cudem nie poznaliście Ani i jej prac - odwiedźcie ją koniecznie:-)
A teraz zgodnie z zasadami zabawy odpowiem na 4 pytania:

1. Nad czym obecnie pracuję?
No i tu tradycyjnie jedno słowo to za mało. Nie umiem robić tylko jednej rzeczy, to dla mnie zdecydowanie za mało, więc oczywiście mam stos aniołków z masy solnej formy i wielkości wszelakiej w trakcie malowania, a dzisiaj dojdą do tego ozdoby świąteczne, na które już nadeszła pora, jestem w trakcie szycia laleczek, igielników i serduszek (te ostatnie wypełnię lawendą z działki mojej Mamy), w trakcie malowania aniołków na drewnie (takie śmieszne aniołki do decu), w trakcie malowania anioła na podobraziu, mam skręcone sznury do zamotek więc muszę je dokończyć i zrobić im zapięcia, dokładnie tak samo mam z bransoletkami z fimo- muszę zrobić końcówki i doczepić zawieszki, już zrobiłam podkład na serduszkach z drewna ze spękaniami, a teraz muszę przykleić motyw decu i ozdobić koronkami, etc. Od wczoraj mam nowy regał w kuchni i układam na nim i organizuję nową przestrzeń na tonę foremek, wykrawaczy, etc żeby w końcu wszystko posegregować w pudełeczka, koszyczki i łudzę się, że to ułatwi mi pracę z masą solną;-) O planach lepiej nie wspomnę, bo tego sto razy tyle, więc poprzestanę na tym co wymieniłam, bo to aktualnie stanowi "coś" nad czym pracuję;-) Jak wiecie na blogu nie pokazuję większości swoich prac, bo posty musiałyby mieć po 10 zdjęć każdego dnia z różnych dziecin;-) Ostatnimi czasy skupiłam się na blogu głównie na aniołkach z masy solnej, ale to nie znaczy że innych rzeczy nie robię;-)

2. Czym moja praca różni się od innych w tej branży?
Tutaj chyba nie powinnam odpowiadać, a zostawić to Wam do oceny. Wiadomo, że każdy twórca wkłada w swoje prace mnóstwo serca, czasu i uwagi, nie jestem wyjątkiem;-) Wierzę że mam swój wypracowany, charakterystyczny styl, który pozwala odróżnić moje prace od innych. Czym się różni? Hmm...no może tym, że nie umiem się powstrzymać i praktycznie we wszystkie rzeczy które lepię z masy solnej "potrafię" wcisnąć listki i kwiatki....i niespodzianka...."tapowanie-oszronienia", tego się z pewnością nikt nie spodziewał;-)

3. Dlaczego piszę (bloga) o tym co tworzę (robię) ?
Powodów jest wiele. Po pierwsze sprawia mi przyjemność nawiązywanie kontaktów z twórczymi osobami, a dzięki prowadzeniu bloga jest to ułatwione;-) Jest to dla mnie też kolejna forma wyrażenia się artystycznego. Ogólnie rzecz biorąc sprawia mi to po prostu przyjemność. Miło popatrzeć też jak prace ewoluują na przestrzeni czasu, powspominać sobie choć na zdjęciach
stare" aniołki, etc. Bardzo mnie cieszy także fakt, gdy mogę się podzielić z Wami swoją wiedzą (o ile posiadam takową w danym temacie) i stać się inspiracją. Chwile, gdy dostaję komentarz lub mail, w którym ktoś napisze, że zachęciłam go do rozpoczęcia lub powrotu do przygody z masą solną - bezcenne:-) 

4. Jak odbywa się mój proces tworzenia (pisania)?
Na to pytanie napisałam kiedyś całego posta, więc zainteresowanych odsyłam tutaj "Moje twórcze rytuały"

To tyle jeżeli chodzi o pytania, a teraz zgodnie z regulaminem zabawy- nominuję kolejną osobę do Creative blog tour, która za tydzień w poniedziałek odpowie Wam na powyższe pytania i zaprosi do zabawy następną twórczą istotkę. Uwaga, uwaga....tamtaram tam... nominuję przesympatyczną, uroczą i bardzo miłą Wiolę z bloga "Rękodzieło-Art" :-) Nie wierzę, że jest choć jedna osoba, która nie zna Wioli i jej sympatycznych aniołków i innych stworków z masy solnej:-) Na pewno widzieliście ją też na Youtube, gdzie można zobaczyć jak tworzy swoje solniaki:-) 
To by było na tyle w temacie. Aniu jeszcze raz dziękuję za nominację, czuję się naprawdę zaszczycona, że z pośród tak wielu blogów wybrałaś właśnie mój:-) Życzę wszystkim miłego poniedziałku i do zobaczenia w kolejnym poście;-)

14 komentarzy:

  1. Agnieszko gratuluję bardzo , nominacja w pełni zasłużona bo i prace piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Edytko i czekam na Twój dzisiejszy wpis:-)

      Usuń
  2. miło się dowiedzieć czegoś więcej o Tobie i muszę powiedzieć że jestem pod wielkim wrażeniem tego ile prac masz rozpczętych...kłaniam się w pas i biję wielkie barwo!!!
    ja też jestem jedną z tych osóbek którą zachęciłaś do zabawy z masą solną i choć dlaeko mi do Twoich cudeniek to zbawa z masą jest naprawdę świetna:))
    Aguś życzę żebyś pokończyła wszystkie te prace i nawet jeśli post miałby być mega długi to pokazju proszę swoje cuda bo karmisz tym moją duszę :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:-) Ja po prostu nie mogę robić jednej rzeczy, bo mam twórcze ADHD;-) więc robię wszystko naraz:-) Zastanawiałam się jak to wszystko "połączyć" na blogu i sama nie wiem. Powinnam mieć chyba z 10 blogów tematycznych, to może miało by to ręce i nogi, a tak powstrzymuję się, bo byłoby raz to, raz tamto i pewnie wyszedłby z tego chaos;-)

      Usuń
  3. Powiem szczerze, że jestem bardzo ciekawa wszystkich Twoich prac i z przyjemnością bym je zobaczyła;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Agnieszko wyróżnienia.
    Lubię takie posty,bo można się lepiej poznać i czegoś więcej o sobie dowiedzieć;)
    Ja się bardzo cieszę,że Cię poznałam i mogę podziwiać twoje piękne prace.
    Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się bardzo cieszę, że Cię poznałam i również podziwiam Twoją twórczość:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak Ty naturalnie piszesz :) wspaniale się czyta :) super ze wzięłaś udział w tej zbawie i możemy Cię poznać cztery punkty bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oj widzed że dizsiaj królują same kreatywne osóbki - gratuluję ci Agnieszko w pełni zasłużone wyróżnienie - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)