wtorek, 28 października 2014

Aniołek z masy solnej z napisem "Wiara czyni cuda" :-)

Witajcie:-) Ale się zimno zrobiło. Za oknami mgła i szyby na samochodach pozamarzane, brrr ;-) Zdecydowanie przyjemniej siedzieć sobie w domku zawiniętą w puszysty szlafrok i tylko zerkać co się na zewnątrz dzieje, niż doświadczać osobiście;-) Niestety "co się odwlecze, to nie uciecze", ale póki co korzystam z dobrodziejstw ciepła i przytulności jakie oferuje pobyt w domku;-)
Dzisiaj pokażę Wam aniołka z wiszącymi nóżkami z napisem "Wiara czyni cuda". Już kiedyś aniołek z masy solnej się z takim napisem pojawił na blogu, ale w zupełnie innej wersji. Ponieważ sentencja jest bardzo ciekawa postanowiłam ją wykorzystać ponownie i stworzyć z nią kilka aniołków.
A tak prezentuje się aniołek z masy solnej, o którym mowa: I wcale się nie przewidzieliści, jest w wersji blond;-)
figurki ozdoby z masy solnej, masa solna, salt dough
Aniołek z masy solnej z napisem

Aniołek został wykonany z masy solnej, a dyndające nóżki zawiesiłam na lnianym sznureczku w naturalnym kolorze. 
Aniołki z masy solnej
 Ostatnimi czasy bardzo lubię malować aniołkom oczy w kolorze brązowym, stąd prawie wszystkie takie właśnie mają. Kwiatek zrobiłam dzięki mojemu nowemu wykrawaczowi, który pokochałam miłością wielką;-) Uwielbiam potem przy pomocy dłutka kulkowego profilować mu płatki. Na tym zdjęciu widać też wyraźnie piękny wzór maty strukturalnej, którą pokazywałam przy poście z moimi wielkimi zakupami;-) Sprawuje się fantastycznie i z chęcią używałabym jej w każdej pracy. Bardzo lubię takie "uatrakcyjniacze" ;-) 
Na płatkach cieniowanego kwiatka dodałam kilka drobinek srebrnego brokatu. Włoski zostawiłam w kolorze surowej masy solnej, bo jakimś cudem akurat ten aniołek wydawało mi się, że jest naturalną blondynką, co mnie wielce zaskoczyło;-) Ale faktycznie jest chyba taki bardziej subtelny dzięki temu;-)
Wkrótce pojawią się nowe artykuły na stronie www.masa-solna.pl także zaglądajcie w wolnej chwili, jeżeli temat masy solnej Was interesuje;-) Dziękuję Wam za odwiedziny i życzę miłego dnia.

16 komentarzy:

  1. Widać, że kochasz, to co robisz. Cuuudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejne cudeńko! piękne przysłanie, szkoda że czasem zapominamy o tym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko Aniołek ma wspaniałe przesłanie , na dzisiejszy dzień jak znalazł, zresztą nie tylko na dzisiejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny jest :) efekt z dyndającymi nogami świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś te dyndające nóżki mnie powaliły;)
    Co do przesłania,to jest piękne,ale ja kurcze nie wiem czy u mnie się sprawdza;(
    Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W blond włosach Aniołkowi bardzo do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny choć kluseczek żaden nie przebije:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze na Twoje anioły patrzę z zachwytem... Są takie piękne!
    Uściski :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny anioł z pięknym przesłaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś bo wiara czyni cuda a Twoja wiara i anielskie serce są tego najpiękniejszym dowodem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach te wykrawaczki i inne gadżety- też uwielbiam je kupować. Mam w domu 4 pudełka foremek i wykrawaczek a 1/4 jeszcze nawet razu nie użyłam. Zazwyczaj jest tak, że jak już mi coś przyjdzie do głowy to nie mogę znaleźć danego wzoru mimo, że przy każdym większym sprzątaniu segreguje je tematycznie :)
    Aniołek śliczny :) Ma piękny wzorek na sukience :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. monotonnie będę powtarzac że mi się podoba :) lubię te Twoej anioły, bardzo w sumie do siebie pobne ale inne..:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)