środa, 1 października 2014

Aniołek z masy solnej z serii "Kluseczek" z motylkami :-)

Witajcie:-) Już październik...jak to?;-) Żeby osłodzić i rozweselić panującą w moim mieście szarzyznę, dzisiaj przychodzę z wesołym, pastelowym aniołkiem z masy solnej. To przedstawiciel "Kluseczek", czyli radosnych, pyzatych aniołków:-) Tym razem w pastelowo-lawendowej sukience, na której przysiadły motylki:-)
figurki ozdoby z masy solnej, salt dough, salt dough angel
Aniołek z masy solnej z motylkami
























Sukienkę ozdobiłam lekko na brzegu wraz z motylkami kilkoma smagnięciami złota, a potem tradycyjnie już "oszronienia";-) 
Motylki wycięłam z prostej foremki, którą odcisnęłam w masie solnej. Masę uatrakcyjniłam wtłoczeniem pieczątki do scrapbookingu z moim ulubionym wzorem. Potem jeszcze zaznaczyłam tułów motylkom i główne żyłki na skrzydełkach i motylek w wersji bardziej 3D gotowy;-)
figurki ozdoby z masy solnej, salt dough angel, salt dough
Aniołek z masy solnej z motylkiem























Stos "surowych" aniołków spogląda na mnie proszącym wzrokiem z boku, a ja wciąż zabiegana i zajęta innymi rzeczami;-) Trzeba będzie pójść na kompromis;-) Z czegoś trzeba zrezygnować na rzecz czegoś innego, tylko co poświęcić?;-)
 Zapraszam na trwające Candy;-) Miłego dnia Kochani:-)

13 komentarzy:

  1. przeuroczy :))))))))))))))))))ach a ja tylko wzdycham dziś od rana :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej nic nie poświęcać, bo będzie się żałować. Ja mam teraz ograniczony czas na tworzenie ze względu na małego synka ale nie potrafiłabym tego zarzucić. Zawsze znajdę chwilę, żeby coś zrobić. Aniołek bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kombinujesz moja Droga ... i wychodzi Ci to nieziemsko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę zdolnych rąk. piękny Anioł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozkoszny maluszek.Lubie te Twoje "kluseczki" :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i co ja poradzę na to, że te słodkie kluchy kradną mi serce za każdym razem gdy je widzę?:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny aniołkowy maluszek :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ma śliczną tą sukieneczkę z motylkami, cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna klusia :) Niezwykle urocze Ci one wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje ulubione fiolety i motyle....jak zwykle piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)