poniedziałek, 20 stycznia 2014

Serduszko zrobione z masy solnej na prezent dla Babci :-)

Witajcie:-) Wracam po kilkudniowej przerwie. Moja Babcia w piątek przeszła poważną operację. Dopiero wczoraj się wybudziła po narkozie, ale lekarze mówili, że u starszych osób tak właśnie może być. Najpierw oddychała za nią aparatura, ale wczoraj już "tylko" wspomagała. Mam nadzieję, że wszystko dobrze się ułoży, najważniejsze że się obudziła:-) Bardzo dziękuję Wam za słowa otuchy i za wsparcie.
Sztuka to fantastyczna forma arteterapii. Starałam się coś w nocy tworzyć, by odgonić natłok myśli, ale ręce były "jakby nie moje". Malowanie też jakoś nie wychodziło. Czasami tak już jest;-)  Chciałam zrobić aniołki, ale jak po kilku godzinach nie udało mi się zrobić praktycznie nic konkretnego, postanowiłam zrobić choć serduszko. Aniołki miały być dla Babci na "Dzień Babci" i na powrót do zdrowia, ale jedyne co ode mnie dostanie to właśnie to serduszko;-) Dzisiaj znowu jadę do szpitala ją odwiedzić, mam nadzieję, że będzie w lepszym stanie niż wczoraj:-) Oby.
A oto serduszko:
serduszko z masy solnej, ozdoby z masy solnej na walentynki
























Serduszko w całości zostało wykonane z masy solnej. Może być prezentem praktycznie na każdą okazję. Urodziny, walentynki czy właśnie Dzień Babci. W środku wycięłam drugie serduszko, a obok niego umieściłam kwiatki i listki. Na motywach florystycznych pojawiły się cieniowania i brokat. Podobnie nałożyłam czerwony brokacik w "zagłębieniach" na obrzeżach serduszka. 
serduszko z masy solnej, ozdoby na walentynki z masy solnej, masa solna walentynki
























Na zdjęciu serduszko jeszcze przed polakierowaniem i przyczepieniem sznureczka. Zaraz je zapakuję i niedługo jadę na wizytę w szpitalu. Dzień Babci dopiero jutro, ale ja prezent planuję dać jej już dzisiaj:-) To wspaniałe uczucie mieć Babcię... :-) Miłego dnia Kochani!
Zapraszam też na Facebooka:
www.facebook.com/starapracownia

21 komentarzy:

  1. Śliczne serducho, babcia będzie szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚLICZNE SERDUSZKO :)

    http://moejdecuart.blogspot.com/

    ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszka przepiękne. Życzę zdrówka dla Babci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne serduszko, na pewno się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne serduszko, babcia na pewno się ucieszy :)
    pozdrawiam cieplutko w ten mroźny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serduszko, dużo zdrówka dla babci. Ja moją niestety już straciłam 2 lata temu, ale była najważniejszym człowiekiem w moim życiu po mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serduszko śliczne, takie świeże :) Ja się cieszę Aga że z babcią dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobaczysz Agnieszko, że wszystko wróci do normy i będzie dobrze. Najważniejsze,że babcia powoli odzyskuje siły. Na pewno ucieszy się z tego pięknego serduszka. Pozdrawiam ciepło =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguniu ty to wiesz kiedy mnie rozchmurzyć jest cudowne takie to sama bym chciała dostać - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Serduszko piękne i najważniejsze że dane od serca. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne serduszko,będzie się podobało, fajny pomysł z tym wycietym w środku:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne serduszko ,babcia pewnie zadowolona ,zresztą nie byle jaki prezent to przecież .Taki ze sklepu nic serca nie ma w sobie,a własnoręcznie zrobiony to i owszem .POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Twojej Babci szybkiego powrotu do zdrowia. Serduszko jest piękne, na pewno ją uraduje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne serduszko, uwielbiam Twoje ośniezenia :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudne! wspaniałe-Babcia będzie zachwycona! Jeśli chodzi o pracę w stresie, to mam dokładnie to samo-jakoś ręce nic nie chcą zrobić, mimo, że ja bym chciała.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne serduszko, w ogóle wszystkie prace piękne :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)