poniedziałek, 13 stycznia 2014

Aniołek wykonany z masy solnej trzymający serduszko :-)

Witajcie:-) W ten słoneczny póki co poniedziałek chciałbym pokazać Wam aniołka, który w całości został zrobiony z masy solnej. Jest to aniołek, którego wykonałam już dawno temu, ale jak to u mnie bywa, pokażę go z opóźnieniem. Mimo, że nie ma jakiś specjalnych skrzydełek i innych akcentów, aniołek budzi moje skojarzenia z elfem;-) Aniołek ma sukienkę z falbankami, na których pojawiły się kwiaty hortensji i listki bluszczu. Na te roślinne akcenty naniosłam oprócz oszronień złocenia i delikatnie brokat. Do pomalowania sukienki aniołka użyłam emalii akrylowej. Mam taki uroczy odcień, który pachnie podczas malowania jak kawa:-) Na masie solnej tworzy malutkie spękania. Zupełnie jak przy użyciu cracka dwuskładnikowego, ale bardzo subtelnego. Lubię ją czasami wykorzystać, bo zamiast kilku preparatów wystarczy tylko farba, by uzyskać ciekawy efekt;-)
aniołek z masy solnej, anioł z masy solnej, masa solna, aniołki z masy solnej, anioły z masy solnej
Aniołek z masy solnej
 Aniołek ma "cienkie" nóżki w przeciwieństwie do większości aniołków, które robię. Dodatkowo by podkreślić detale naniosłam ciemną farbę dokoła koronek, serduszka, etc. Daje to większe wrażenie głębi i sprawia, że aniołek nie jest "mdły" :-) Tym razem również postawiłam na oczka w odcieniach brązu. To były moje pierwsze podejścia do tego koloru. Od czasu zrobienia aniołka już nie raz pojawiły się tutaj aniołki z masy solnej o oczach właśnie w takiej barwie. 
Na wielu blogach zaczynają już pojawiać się wielkanocne ozdoby. Ja nawet walentynkowych jeszcze nie zaczęłam robić... jestem w tyle;-) Mam nadzieję, że uda mi się to szybko nadrobić. Zwłaszcza, że obiecałam Wam zrobić kurs na walentynkowe ozdoby z masy solnej krok po kroku;-) Na dzisiaj to tyle, życzę wszystkim miłego początku tygodnia:-)
Zapraszam też na moją stronę na Facebook'u:

11 komentarzy:

  1. Piękne kolorki, bardzo ciekawie się prezentują...falbanka rewelacyjna :) Również miłego początku tygodnia Agnieszko :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hortensje, brązowe oczy...pięknie wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach...
    jaki piękny Aniołek ...
    ja moim żółtym jestem oczarowana ...zdjęcia nie oddają jego piękna i dopracowanych szczegółów ...
    serdecznie dziękuję ze zechciałaś go do mnie wysłać ...
    mam nadzieję że w moim domu to nie ostatni który stworzyły Twoje zdolne rączki :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło, że aniołek Ci się spodobał:-) Cieszę się ogromnie Basiu:-)

      Usuń
    2. Agnieszko jestem przeuroczo zachwycona Twoim ...no teraz już moim :)aniołkiem że nie mogę przestać na niego patrzeć ..tylko wiesz co tak sobie myślę ,że jemu chyba smutno samemu ....:))))
      co myślisz na ten temat?

      Usuń
    3. ;-) Aniołki to towarzyskie istoty:-) W najbliższych dniach pojawią się nowe aniołki. Kolorowe i uśmiechnięte. Muszę tylko wszystko ogarnąć, pomalować, polakierować, sfotografować;-) Zawsze można też podsunąć jakiś pomysł, a chętnie się nim zainspiruję:-) Miłego dnia Basiu:-)

      Usuń
  4. Bardzo ładny....gratuluję talentu:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, lubię kolory Twoich aniołków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agniesiu kolory przesympatyczne a taki serszek to by mi się przydał śliczny jest - buziaki ślę marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny jak wszystkie u Ciebie !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)