piątek, 20 listopada 2015

Świąteczny kiermasz rękodzieła 27-29 listopada

Witajcie:-) Wczoraj wieczorem udało mi się znaleźć informację o organizowanym za tydzień kiermaszu rękodzieła, który odbędzie się w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy. W dniach 27-29 listopada (tj. piątek, sobota i niedziela) będzie można od samego rana do wieczora pooglądać, porozmawiać i zaopatrzyć się w nietuzinkowe przedmioty. Wszystkich chętnych serdecznie zapraszam w imieniu Starej Pracowni i przede wszystkim "Kluseczek", bo to one będą grały "pierwsze skrzypce";-) Dzisiaj udało się zarezerwować sobie miejsce na kiermaszu, więc teraz przede mną mnóstwo do ogarnięcia. Po tylu miesiącach naprawdę muszę wziąć się ostro do pracy...Mam nadzieję, że może dzięki temu uda mi się skupić na czymś więcej uwagi. Trzymajcie za mnie kciuki. 
Potem najprawdopodobniej świąteczny kiermasz w Ostromecku k/Bydgoszczy w Zespole Pałacowym. To już będzie z pewnością "ostatni dzwonek" na zakup świątecznych prezentów, ponieważ z tego co wiem, jeżeli impreza się odbędzie to pewnie w ostatni weekend przed świętami. 
Do kiermaszu zostało kilka dni, a pracy jak dla pułku;-) Cóż będzie co ma być, ile się uda zrobić czas pokaże. Jeszcze raz wszystkich zapraszam. Dziękuję, że do mnie zaglądacie, za wasze wsparcie i wyrozumiałość (nadal nie odpisałam wszystkim na wiadomości- wybaczcie). Zdrowia! Miłego wieczoru.

3 komentarze:

  1. Och jak wspaniale;)marzę o takim kiermaszu-jednak Bydgoszcz to dla mnie troszkę za daleko;) Kluseczki pójdą na pewno jak ciepłe bułeczki;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłoby miło gdyby znalazły nowe domy. W kolejce do "adopcji" ustawiają się reniferki. Jedna partia już się piecze, druga czeka. Jak skończę nocny maraton wypiekania, to jutro czeka mnie 16 sztuk do malowania... ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)