niedziela, 24 listopada 2013

Masa solna - Zawiszki na choinkę

Witajcie:-) Przez weekend praktycznie nie miałam dostępu do komputera. Odwiedziły mnie moje dwie małe bratanice. Niestety nie dało się pogodzić blogowania z zabawą;-) Wpadam więc na chwilkę, by pokazać Wam moje nowe zawieszki na choinkę:
Masa solna, Zawieszki z masy solnej, salt dough, ozdoby choinkowe
Zawieszki na choinkę z masy solnej
























Powstał komplecik imitujący prawdziwe pierniki:-) Ciasto mocno rozciągane wałkiem, dzięki temu stworzyła się struktura przypominająca ciastka;-) Takie bardziej "porwane" niż gładkie:-)
A tak prezentuje się całość kompletu:
Masa solna, Zawieszki na choinkę, salt dough
Ozdoby choinkowe z masy solnej
























W weekend chciałam opublikować tutorial dla Was, ale wizyta dzieci pomieszała mi plany;-) Tutorial pojawi się w tygodniu:-) Ja wracam do moich małych gości. Mam nadzieję, że zawieszki się Wam spodobały:-) Miłej niedzieli!

20 komentarzy:

  1. Estarei mais vezes por aqui para apreciar seus trabalhos
    Abraços afetuosos do Brasil
    Joelma

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko wszystko śliczne ale zakochałam się w ptaszku tez chcę takiego i grzybka i gwiazdkę oj ale się rozpędziłam buziaki ślę wielgachne Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej. śliczne. a jak to się stało, że są brązowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, oby tylko nikt się nie pomylił:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...zawieszki urocze...zachwycają w swej prostocie...zapraszam do siebie na candy...

    OdpowiedzUsuń
  6. No, pewnie,ze sie podobaja, piekne są!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zawieszki!

    czemu zdjęcia na moim blogu nie są takie cudownee jak Twoje ??! :( :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka :).
    W tym roku tez robiłam udawane pierniki, ale ciągle zapominam zrobic im fotki ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Same słodkości.Cudowne.Kokardki dodają im uroku.Czekam na turtorial

    OdpowiedzUsuń
  10. najpiękniejsze, jakie w tym roku widziałam! Cudo :) Z niecierpliwością czekam na tutorial - muszę takie wykonać z moimi synkami!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawieszki bardzo mi się podobają , jak pierniczki świąteczne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Są piękne Kochana :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne. Aż trudno się napatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie słodkie...wyglądają jak ciasteczka...super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)