środa, 6 listopada 2013

Aniołki z masy solnej - Aniołek z masy solnej o imieniu Fiorella

Witajcie:-) Dzisiaj przychodzę do Was malutkim aniołkiem, który prawie mi się schował na dysku;-) Malutki aniołeczek o imieniu zainspirowanym Waszymi propozycjami, które "padły" przy okazji posta o moim ulubionym aniołku- czyli już o Lusi (bo to imię wygrało). Fiorella jak widać tym razem w przeciwieństwie do większości aniołków ma włoski nie z pakuł czy sznureczków, a wykonane z masy solnej. Wyciskacz do czosnku to bardzo wszechstronne narzędzie;-) Aż dziwne, że producenci nie zaznaczają na jego ulotce innych zastosowań niż tylko rozgniatanie ząbków czosnku;-)
Ponieważ ostatnimi czasy moje posty były długie z racji odpowiedzi na pytania, nominacje, etc dzisiaj postanowiłam Was nie zamęczać i pokazać tylko "Fiolkę", bo tak zdrabniam imię Fiorelli:-) Oto Fiolka:
Aniołek z masy solnej, Anioł z masy solnej, Masa solna, Figurka z masy solnej, salt dough
Aniołek z masy solnej
























Miłego dnia Kochani! Życzę wszystkim cudownego dnia!:-)

18 komentarzy:

  1. Widzę że moje imię się spodobało ależ ona jest piękna!!!!!udanego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobało, spodobało- nie było innej opcji niż obdarować aniołka takim imieniem;-)

      Usuń
  2. No, musi byc mały skoro włosy z wyciskarki,bo na zdjeciu wygląda na dużego aniołka,juz nie będę pisać,ze mi się podoba bo wiadomo,ze tak,pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniołek jest mały:-) A z wyciskarki włosy można zrobić nawet dla wielkich aniołów:-) Tu nie ma żadnych ograniczeń:-)

      Usuń
  3. Przepiękna, chyba będzie moją ulubienicą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnej urody Fiolka :) Bardzo mi się podoba :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka śliczna że już ją widzę u siebie coraz to łądniejsze pokazujesz prace całusy ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna anielica :). Pozdrawiam cieplutko :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jak zawsze! ;) Dziękuje za wyróżnienie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wciągające te aniołki :) Ja też jak zacznę to nie mogę przestać ich robić :) Jak jeden zacznę to drugi już ma w głowie. Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach cudna ta Fiolka i tak zalotnie wysyła serduszkowe całusy, bardzo mi się podoba:) Dziękuje za wyróżnienie i wszystkie przemiłe komentarze :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie , jak tylko znajdę chwilkę to napiszę :D

    ... zdjęcie mega kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooooo jaki cudny :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)