poniedziałek, 23 maja 2016

Aniołek z masy solnej dla lekarza pedriatry i sówka :-)

Witajcie:-) Już poniedziałek, czas pędzi i pędzi i zwolnić nie chce...Ja dalej chora, zamiast wyzdrowieć to "dołożyłam" do zabawy chrypę, sama się z siebie śmieję jak słyszę co mówię, tzn jakim głosem;-) bo zatkany nos i kaszel to już miałam wcześniej;-) Ale to po prostu choróbsko mniejszej wagi, w końcu odpuści, mam nadzieję, że znudzi się szybko dalszym mnie męczeniem;-) 
Dzisiaj na szybko- pierwsza z prac to aniołek w męskim wydaniu dla lekarza pediatry:
anioł aniołki z masy solnej, aniołek anioły z masy solnej, masa solna, salt dough angels,
aniołki z masy solnej
A druga propozycja to sówka z masy solnej w ornamentowym wydaniu:
sowa z masy solnej, masa solna, sówka z masy solnej, sowy z masy solnej, salt dough owls
sówka sowa z masy solnej
























Miłego dnia Kochani, dziękuję za Wasze odwiedziny, zdrowia! :-)

5 komentarzy:

  1. przystojny ten doktorek Aguś :)
    a sówka ..jak to sówka zawsze piękna i elegancka dama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny!:) Takiego jeszcze nie widziałam u Ciebie. POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cho, cho, widzę lekarza super przystojniaka,świetnie Ci wyszedł spod paluszków, z pewnością będzie miłym prezentem. Sówki jak zwykle zwiewne i fikuśne, z pewnością pohukują Ci słodko hu,hu,hu. Odnośnie gardła i kataru to może masz alergię jak ja na pyłki kasztanów. Ja już mlaskam trzecie opakowanie tabletek - podbiał z tymiankiem i wciąż prawie mnie nie słychać, tak chrypię. Mam tak każdego roku, zdążyłam przywyknąć. Buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysoki i przystojny lekarz w dodatku lubi dzieci :). Bardzo fajnie wyszło takie spersonalizowane prezenty są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy lekarz a sówka świetna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)