wtorek, 10 maja 2016

Kartki ręcznie robione, czyli dalej karteczkowo, bobasowo;-)

Witajcie:-) Dzisiaj pracy nie będzie:-) Jadę do Łodzi i wracam dopiero wieczorem, więc dzień relaksu. No może z małym porannym wyjątkiem, to jest "ogarnięciem" chaosu, który rozpanoszył się w pracowni. Nie wiem kiedy do tego doszło, ale wszędzie było pełno wszystkiego co jest w jakiś sposób związane z tworzeniem kartek. Stosy papierów, kwiatuszki, wykrojniki wszelakie, nożyczki, kleje, taśmy, bazy do kartek...wszędzie, nie wiem jakim cudem, ale nawet na podłodze się znalazły. Zrobiłam taki bałagan, że dzisiaj rano, zaraz po tym jak otworzyłam oczy musiałam zabrać się za sprzątanie. Myślałam, że zejdzie mi krótka chwilka...no to się pomyliłam;-) Niestety trzeba było to wszystko z powrotem zorganizować. Nie lubię pracować w takim rozgardiaszu. Nawet jak zrobię bałagan podczas pracy, to zaraz po wszystko musi wrócić na swoje miejsce. Niestety tym razem działałam na wolnym skrawku biurka kilka dni, a dostępna powierzchnia się kurczyła sukcesywnie, aż trzeba było stanąć twarzą w twarz z koniecznością odłożenia pracy, na rzecz porządkowania;-) Na szczęście teraz pracownia jest już zadbana i od jutra będzie można przyjemnie powrócić do pracy. Ale gadu, gadu o porządkach, a tu czeka kartka;-) Tym razem bobas w kąpieli, a jak wiadomo, kiedy kąpią się dzieci, to wszędzie jest pełno piany. Na dziecku, na wannie, na podłodze, na wszystkim;-) Tutaj tez nie mogło być inaczej;-)
kartki ręcznie robione, kartka ręcznie robiona, scrapbooking, cardmaking, kartki z okazji narodzin, gratulacje z okazji narodzin dziecka
Kartki ręcznie robione bobas w kąpieli
Bobas oraz wanienka to współpraca kompatybilnych zestawów wykrojników:-) Najpierw kupiłam bobasa w chuście, a ostatnio nabyłam pasujący do całości zestaw, z którego można wyczarować dodatkowo wanienkę, kołyskę i wózek:-) Bardzo lubię te wykrojniki, dzięki nim można stworzyć wiele ciekawych kartek:-) 
Wanienka ma srebrne nóżki;-) Bobas wielkie rumieńce na policzkach. Oczywiście całość na piankach dystansujących, żeby uzyskać efekt 3d. Na banerku na dole są dwie "kropelki", tylko z lewej strony zdjęcia przysłania to podstawka, to nie moje zamiłowanie do asymetrii tym razem, uwierzcie jest po obu stronach;-)
Mam nadzieję, że kartka się Wam spodoba. A Wy jak tworzycie? Sterylny porządek, artystyczny chaos czy może jeszcze inna opcja? Jestem ciekawa Waszego zdania:-) Miłego dnia i zdrowia:-)

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)