sobota, 14 maja 2016

Kartka ręcznie robiona na Komunię Świętą dla chłopca :-)

Witajcie:-) Często panuje wśród ludzi przekonanie, że kwiaty są tylko dla kobiet. Tych dużych i tych małych, ale dla kobiet;-) Staram się z tym "przesądem" walczyć w praktyce;-) Kwiaty są dla wszystkich:-) Nawet na kartce dla młodego mężczyzny mogą znaleźć swoje miejsce;-) Dzisiaj przykład:
kartki ręcznie robione, kartka ręcznie robiona, kartka na komunie świętą, kartka dla chłopca, scrapbooking, cardmaking
Kartki ręcznie robione na Komunię Świętą dla chłopca
























Jako tło wybrałam blado błękitną bazę, którą wytłoczyłam kwiatkami. Złoto z bielą (ostatnio obowiązkowo), na środku piękna pieczątka i na piance złoto-brokatowa hostia:-) Do tego kolorystycznie spasowane różyczki w błękicie i kilka jasno-zielonych listków. Mam nadzieję, że się Wam spodoba takie wydanie kartki na to ważne święto dla chłopca;-)
Miłej soboty i zdrowia:-)


7 komentarzy:

  1. Tutaj kwiaty pasują idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatuszki jak najbardziej pasują - świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym chciała umieć robić takie śliczności, niestety, brak mi umiejętności w tym kierunku i z pewnością cierpliwości. Podziwiam te wszystkie karteczki, a każda z nich inna. Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziękuję za tak miłe komentarze:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)