piątek, 7 marca 2014

Decoupage na świecy, czyli świeczka w tylu retro:-)

Witajcie:-) Kilka dni temu zrobiłam sobie decoupage na świecach. Uwielbiam to robić, bo po pierwsze zajmuje to dosłownie chwileczkę, a po drugie jako wielki miłośnik świec, mogę jeszcze bardziej umilić sobie chwile, gdy ich radosny płomień tańczy w towarzystwie jakże ciekawego wzorku;-) Do wykonania poniższej świeczki użyłam dwóch fragmentów serwetki ze zdjęciami małych dziewczynek. Czyżby przedwojenne fotografie? W każdym razie uważam, że są cudowne. Kocham taki klimat dawnych czasów. Zawsze nastraja mnie jakoś tak romantycznie:-) Do ozdoby świeczki wybrałam dwa motywy, tak aby po jednej stronie i drugiej nie powtarzało się zdjęcie. Doszłam do wniosku, że tak będzie oryginalniej i ciekawiej. Zresztą sami oceńcie. Oto jedna strona świecy:
decoupage na świecy, decoupage
Decoupage na świecy - świeczka w klimacie retro
























A tutaj druga jej strona.
decoupage na świecy, decoupage
Decoupage na świecy - świeczka w klimacie retro
























Aż żałuję, że nie miałam jeszcze więcej świeczek. Dysponowałam tylko jedną białą i jedną ecru, ale tą drugą pokażę Wam jutro. Jest w zupełnie innym klimacie i nie pasowałaby do klimatu retro;-) Jak to oczywiście u mnie bywa zaplanowałam ozdabianie jajek ze styropianu i to do nich szukałam odpowiednich wzorów na serwetkach, a wyszło jak zwykle;-) Zamiast jajek świeczki;-) Ale co mi tam, do Wielkanocy jeszcze zdążę. Kilka jajek już ozdobionych czeka na lakierowanie i połączenie w kompozycję świąteczną:-) A jak idą Wasze przygotowania do świąt? U mnie w tym roku wszystko z dużym opóźnieniem;-) Miłego dnia kochani:-)
Zapraszam na:

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To jedna świeca:-) Tylko z różnymi motywami z przodu i z tyłu:-)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie prezentuje się ta świeca, miałaś ciekawą serwetkę, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie zdjęcia i właśnie na takie świece czekałam !!!:))) Wyglądają pięknie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, ta świeca jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszła ta świeca! Także bardzo lubię takie klimaty retro :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna:) uwielbiam takie serwetki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeca bardzo mi się podoba, coraz bardziej przekonuję się do klimatów retro :) Ah... ślicznie ozdobiona świeca i na dodatek piękna obstawa do zdjęcia (kwiatuszki i kamienie).

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że świeczka się spodobała. Mi też wyjątkowo przypadła do gustu:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. super świeczka sama planowałam takową ale ciągle czasu brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdążysz, czasu wiele, a świeczki są zawsze piękne i romantyczne, lubię ten styl...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam że świeczki tez można tak ozdabiać :) , ślicznie Ci wyszła

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeca jest śliczna! Ja też bardzo lubię takie grafiki. Szkoda tylko potem taką świecę zapalić. A do Świąt jeszcze daleko, spokojnie zdążysz. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta świeczka, chyba sama tez kiedyś wykorzystam ten pomysł :) Co do styropianowych jajek to zaczęłam je ozdabiać parę dni temu ale wszystko leży niedokończone bo mam kilka rzeczy na uczelnie i do tego jeszcze zamówienia. Także nie tylko u Ciebie opóźnienie w świątecznych przygotowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, bardzo romantyczna :) I już się nie mogę doczekać wielkanocnych jajeczek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)