środa, 17 lipca 2013

Decoupage - Masa solna - zawieszki w kształcie serduszek

Witajcie:-) Dzisiaj swoista fuzja. Serca wykonane z masy solnej w połączeniu z decoupage. Mam w domu dużą foremkę, której pierwotnym przeznaczeniem były rejony kulinarne;-) Mianowicie miała służyć do robienia omletów lub naleśników w kształcie serduszka, ale... jak to ze mną bywa, na tych zastosowaniach się nie skończyło;-) Foremka aż się prosi, by używać jej do formowania masy solnej. Efekt mych zmagań zaraz pokażę. 
Serduszka zostały pomalowane na kilka harmonizujących z serwetką kolorów. Następnie na to crack jednoskładnikowy, by pojawiły się moje ukochane spękania i serwetka;-)























Serduszek powstało pięć. Każde z tą samą serwetką, ale z  różnych jej  miejsc ;-) Wszystkie z nich dostały zawieszkę z naturalnego sznurka i drewniany koralik w kolorze ecru. 
Jedno pomalowane na bazowy złoty kolor.


Drugie szare:

Trzecie było pokryte jasną farbą w lekko różowym odcieniu. Na tym serduszku spękań praktycznie nie widać:























Czwarte i piąte również szare:














































Proste zawieszki, ale pełne uroku (moim zdaniem oczywiście) ;-) Ładnie wyglądają pojedynczo, ale jeszcze ładniej  towarzystwie. Można je zawiesić na gałązkach, na haczykach na ścianie, pełna dowolność. Wszędzie będą się ciekawie prezentować;-)Mam nadzieję, że Wam również przypadną do gustu:-) Miłego dnia!

16 komentarzy:

  1. Dwa pierwsze podobają mi się najbardziej :) w pierwszym podobają mi się brązowe spękania, a w drugim fajnie ułożył się motyw róż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serducho jest super! :D

    Pozdrawiam
    Violetta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Świetny pomysł. Na pewno znajdzie zastosowanie w moim domu. Dziękuję za inspiracje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi naprawdę miło, że stałam się źródłem inspiracji;-)

      Usuń
  4. Może i proste ale śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne serduszka! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie bardzo przypadły do gustu i prezentują się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są śliczne. Podoba mi się bardzo zastosowanie sznurka i koralika - bardzo dobrze dopełnia to całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne serca:) A połączenie masy solnej i decou - genialne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tą serwetkę - nawet bez spękań każda praca przy jej użyciu wyglądałaby dobrze. Do Twoich serduszek pasuje jednak idealnie - są jeszcze bardziej romantyczne :) No i świetna aranżacja zdjęcia. A foremki do ciastek u mnie także czasami służą do innych celów niż kuchenne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)