poniedziałek, 8 maja 2023

Powrót po latach ;-)

 Dzień dobry :-) 

Aż ciężko uwierzyć jak ten czas szybko upłynął. W moim życiu bardzo wiele się zmieniło. Były zmiany pozytywne i te bardziej bolesne, ale wszystkie służące czemuś jak wiadomo. Przyszedł czas, że zdecydowałam się na poważnie powrócić do rękodzieła, do czegoś co daje mi autentyczną radość, do czegoś dzięki czemu mogę się rozwijać kreatywnie jako artysta i jako człowiek po prostu. Znów tworzyć z pasją i wkładać serce w każdą pracę. Przez długi czas rękodzieło było tylko wspomnieniem, cieniem który gdzieś niknął po drodze, ale w końcu przyszedł ten moment, gdy mówię "Wracam". Wracam z jednej strony ta sama, a z drugiej kompletnie inna. Myślę, że dojrzalsza, ale nadal wrażliwa i wierząca, że człowiek jest istotą twórczą o wielkim, potencjale. Z ciekawością patrzę w przyszłość i zastanawiam się, gdzie to wszystko mnie doprowadzi? W tej chwili jeszcze tego nie wiem, ale wiem, że chcę spróbować. Zacząć nowy rozdział w życiu. Jeszcze pod szyldem "Starej Pracowni", ale mając już w głowie nowy projekt, nową markę, można powiedzieć , takie moje "nowe dziecko", ale po kolei, krok za krokiem...

Póki co myślę o stworzeniu nowego miejsca, gdzie będę nie tylko pracować, ale gdzie będzie też można po prostu przyjść, odebrać zamówienia, zobaczyć gotowe projekty, a być może i umówić się na jakiś warsztat lub kurs w kameralnym gronie, bo póki co przestrzeń, którą mam na myśli, to będzie zaledwie kilkanaście metrów kwadratowych, ale od czegoś trzeba zacząć, a ja zaczynam prakltycznie od zera... Jedyne co mi teraz towarzyszy, to nadzieja, że w końcu znajdę swoje miejsce na ziemi i swój kawałek szczęścia.

Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia w kolejnych postach, już z nowymi pracami

Agnieszka :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)