niedziela, 9 listopada 2014

Aniołek z masy solnej w "futerku z panterki";-)

Witajcie:-) Trochę mnie tutaj nie było, ale już wróciłam i przychodzę do Was z nowym aniołkiem:-) Aniołek oczywiście z masy solnej;-) Jest to zimowa wersja, przygotowana na siarczyste mrozy. Powiedziałabym, że na syberyjskie;-)
Moja Mama bardzo lubi motyw panterki, więc specjalnie dla niej powstał taki aniołek. Ponieważ uwielbia też zimę (z niepojętych dla mnie powodów;-)) aniołek został wykonany w wersji zimowej. 
Aniołek ma wielką czapę na główce, zwieńczoną pomponem. Aby nie marzły mu rączki, schował je w mufkę;-)
anioły z masy solnej, salt dough, saly dough angel, masa solna, figurka z masy solnej
Zimowy aniołek z masy solnej
Aniołek ma pierzaste skrzydełka. Rude włoski i policzki malowane mrozem;-)
figurka z masy solnej, salt dough, zimowe aniołki z masy solnej
Zimowe aniołki z masy solnej
























Futerko jest oczywiście ekologiczne, żadne zwierzątko nie ucierpiało;-) Aniołkom nawet tym z masy solnej są bardzo bliskie tematy ekologii i dbania o godne życie każdego stworzonka;-)
Futerko wycieniowałam, aby było bardziej "realistyczne";-) Brzegi, kołnierz, dół czapy i mufkę obsypałam złotym brokatem, aby całość skrzyła się jak na mrozie. Jednak zamiast srebrnego brokatu, który używam w tym celu, dałam złoty, aby całość pozostawić w ciepłym odcieniu.
aniołek z masy solnej, zimowy aniołek z masy solnej, anioł anioły z masy solnej, salt dough angels
Aniołek z masy solnej w futerku
Postanowiłam zamiast skarpetek tym razem ubrać aniołka w buciki z masy solnej. W planach miałam przewlec mu przez otworki sznurowadełka...niestety dziurki zrobiłam trochę zbyt ciasne i nie udało mi się przenizać przez nie sznurowadeł. Następnym razem zrobię większe otworki, bo tych po wypieczeniu i malowaniu już mi się nie udało powiększyć. Trudno, wyciągnę wnioski i zrobię to lepiej na przyszłość;-)
aniołek z masy solnej, zimowy aniołek z masy solnej, anioł anioły z masy solnej, salt dough angels
Anioł z masy solnej w bucikach
 Ja się Wam podoba taki zimowy aniołek? Dziękuję za odwiedziny, za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie:-) Miłej niedzieli:-)

18 komentarzy:

  1. Aniołek wyszedł świetnie. Wykonałaś go z dbałością o szczegóły. Wzór panterki też bardzo fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołek jest rozkoszny =) Mama na pewno się ucieszy =)

    OdpowiedzUsuń















  3. Bardzo ładny aniołek ,rzeczywiście jak się na niego patrzy to jakoś tak cieplej .
    pozdrawiam cieplutko.



    OdpowiedzUsuń
  4. ale zaszalałaś Aguś !!!!
    cudny jest i taki pracochłonny :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza z niej modnisia :-)
    Uściski :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, podobają mi się szczegóły, są starannie wykonane :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się jego skrzydełka :) Śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  8. stylowy anioł:) pozdrawiam ciepło!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja:) cudne wdzianko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny! A ten płaszczyk w panterkę kapitalny :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Majstersztyk, co tu dużo mówić :D Mojej Mamie taki panterkowy też przypadłby do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, podoba się bardzo jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też bardzo lubię zimę:) Aniołek jest fantastyczny!!! Bardzo mi się podobają te zimowe gadżety.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)