środa, 24 kwietnia 2013

Decoupage - "Buteleczka" z różą

Wbrew pozorom żyję;-) Przepraszam za blogową ciszę, pracuję nad zakończeniem pewnego projektu i niestety przeciągnął mi się on dłużej niż mi się pierwotnie wydawało;-) Oczywiście nadal pracuję i "wyżywam się" twórczo, czego efekty już niedługo będzie można zobaczyć;-) Póki co przychodzę z drobnostką, ale zawsze;-) Oto więc buteleczka z różą. To dokładniej taki pojemniczek na przyprawy, ale przecież może on mieć zupełnie inne zastosowanie;-)
 Buteleczka została pomalowana kremowo-budyniową farbą. Tym razem w towarzystwie cracka dwuskładnikowego, dającego efekt popękanej porcelany.
























Docelowo zamknięcie buteleczki miało mieć w środku włożone małe różyczki, ale później z tej koncepcji zrezygnowałam i pojawiła się tylko rafia. Czasami co za dużo to niezdrowo;-) 
Cóż, muszę uciekać, trzymajcie za mnie kciuki, aby projekt nad którego realizacją wciąż pracuję- skończył się dobrze;-) Miłego dnia!

11 komentarzy:

  1. Piękny pojemniczek. Wyszedł idealnie. Marzy mi się takie medium do spękań.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny, romantyczny słoiczek :) kraczk taki delikatny, nie narzucający się... dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczny!Ty jesteś artystką i to widać w Twoich pracach;)
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna mała rzecz, :-) mała ale cieszy oko

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ,że mnie odwiedziłaś ,dziękuję:) U Ciebie jest cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małe jest śliczne. Zapraszam po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna:) Fajny by był cały taki komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buteleczka z różą bardzo mi się podoba, bo ja kocham róże:)))) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super ładna - taka delikatna !

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz piękne rzeczy. Zapraszam do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)