środa, 30 stycznia 2013

Decoupage - Podkładki pod kubeczki

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam od czego zaczęła się moja przygoda z decoupage. Pierwsza  i druga praca jaką kiedykolwiek stworzyłam tą techniką. 
Do wykonania ich użyłam podkładek z płyt mdf. Serwetki mają wycięte oddzielnie motywy i wszystko ułożone w kompozycji jaką widać poniżej. Nie jest to cała serwetka, ale połączenie ze sobą wielu mniejszych elementów, które niecierpliwie wycinałam;-)
Decoupage, podkładki pod kubeczki zdobione decoupage, technika decoupage, postarzanie przedmiotów, przecierki, spękania dwuskładnikowe

Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i od razu musiałam wypróbować crackle dwuskładnikowy. Niestety nie pamiętam już czym wypełniłam powstałe spękania.
Decoupage, podkładki pod kubeczki zdobione decoupage, technika decoupage, postarzanie przedmiotów, przecierki, spękania dwuskładnikowe
























A poniżej drugi wariant. Podkładka różni się lekko kompozycją i kolorystyką głównego motywu.

Decoupage, podkładki pod kubeczki zdobione decoupage, technika decoupage, postarzanie przedmiotów, przecierki, spękania dwuskładnikowe Kierowana wrodzoną ciekawością musiałam również od razu sprawdzić jak prezentują się przecierki w stylu shabby chic;-) Efekty widoczne są na spodzie pracy, gdzie brzegi po przetarciu odsłoniły warstwę czekoladowej farby znajdującej się pod ecru. Całość została zabezpieczona lakierem z połyskiem.
Decoupage, podkładki pod kubeczki zdobione decoupage, technika decoupage, postarzanie przedmiotów, przecierki, spękania dwuskładnikowe
Może nie jest to cudo pod względem technicznym, ale mam do nich duży sentyment. Uważam nieskromnie i z pełna premedytacją, że mimo wszystko są piękne. Dla mnie w każdym razie takimi właśnie są i pozostaną. Przywołują miłe wspomnienia czasów, gdy spełniło się jedno z moich marzeń. Używamy ich z mężem w domu do dziś i wciąż sprawują się wspaniale;-)


11 komentarzy:

  1. Piękne podkładki. Chciałabym mieć tyle cierpliwości co ty w wycinaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. bo są piękne! bardzo piękne!
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam z rewizytą i jestem zauroczona. Piękne rzeczy robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są śliczne. Chciałabym potrafić zrobić sobie takie podkładki :)

    OdpowiedzUsuń

  5. Ślicznie tutaj u Ciebie! Bardzo ładne te podkładki:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie tutaj u Ciebie! Bardzo ładne te podkładki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za komentarz i odwiedziny:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie, na pewno zaglądnę tutaj ponownie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne podkładki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione tutaj słowo:-)